کتاب این که شوخی نیست

In ke Shoukhi Nist
پیامبر و قصه هایش 4
کد کتاب : 76836
شابک : 978-9642025978
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 30
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب این که شوخی نیست اثر غلامرضا حیدری ابهری

کتاب این که شوخی نیست از سوی نشر جمال چاپ و منتشر شده است.نویسنده این کتاب غلامرضا حیدری ابهری است و با تصویرگری زیبای هدی حدادی مزین شده است.
حکایات زندگی پیامبر به شکل ملموسی ما را با فضای زندگی و افکار و اندیشه ی ایشان اشنا می سازد و به مدد جذابیت ذاتی حکایت شیرینی پیام را به کام مخاطب می چشاند.
انسان ها از دیر باز شیفته ی شنیدن،گفتن ،خواندن و نوشتن حکایات و قصه ها و داستان ها بوده اند .بر متولیان امر تعلیم و تربیت است که برای انتقال پیام های تربیتی خود از این اشتیاق بهره ببرند .
تلخ ترین پیام ها وقتی در قالب حکایت بیان می شود بدون آنکه ذائقه ی مخاطب را تلخ کند اثر گذارخواهد بود.لطافت،عینیت حکایات،برخی ویژگی های این نوع از بیان است که استفاده از آن را لازم و ضروری می سازد.
کتاب این که شوخی نیست از مجموعه پیامبر و قصه هایش به هدف استفاده از ظرفیت حکایت برای تعلیم سیره ی نبوی نگاشته شده است.این اثر سیره ی آن بزرگوار را در قالبی جدید بیان کرده است .
نیاز بشر امروز به استفاده از تعالیم آسمانی و سیره ی الهی پیامبر اگر بیش از مردم مکه و مدینه نباشد.کمتر هم نیست.امید است با خرید این مجموعه سهم بزرگی در شناساندن پیامبر خوبی ها به کودکانمان داشته باشیم.

کتاب این که شوخی نیست

غلامرضا حیدری ابهری
غلامرضا حیدری ابهری، (زاده ۱ فروردین ۱۳۴۸ در تهران نویسنده و محقق در حوزه تعلیم و تربیت کودکان است.او تحصیلات دوره ابتدایی و راهنمایی را در تهران گذراند. به خاطر علاقه به علوم دینی، تحصیلات دورة دبیرستان را نیمه تمام رها کرد و به شهر قم رفت. در حوزه علمیه قم، تحصیل علوم دینی را آغاز کرد و از اساتید بزرگ حوزه بهره برد. وی سه سال نیز در مرکز فرهنگ و معارف قرآن به سؤالات کتبی دانش‌آموزان پاسخ می‌داد و سه سال با دارالحدیث همکاری می‌کرده‌است. غلامرضا حیدری ابهری، از سال ۱۳۸۶ در...