کتاب این همه هدیه از خداست

These are all gifts from God
(مجموعه دوم : 11تا20)
کد کتاب : 90872
شابک : 978-9642023875
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1393
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت
تعداد جلد : 10

معرفی کتاب این همه هدیه از خداست اثر مجید محبوبی

آشنایی با نعمت ها، زندگی را برای کودکان شیرین تر می کند و باعث افزایش ایمان و علاقه آنان به خدای مهربان می شود. شناخت نعمت ها و تأمل در آنها، فکر و اندیشه کودکان را رشد می دهد و نگاه بچه ها به جهان و موجودات گوناگون را دقیق تر می کند. آشنایی با نعمت های خدا راهی برای شناخت بهتر کودکان از خدا می باشد و گفتگو درباره نعمت های خداوند، یک روش قرآنی برای خداشناسی است و مجموعه «این همه هدیه از خداست»، جهت تحقق همین اهداف برای کودکان آماده شده است.
این مجموعه شامل 10 جلد از سری کتاب های «این همه هدیه از خداست» می باشد که به صورت یک جا در یک جلد چاپ شده است.
«چقدر حیف شد»، «شما کی هستید؟»، «شیر بی مزه»، «آی دلم آی دلم»، «علی چشماتو وا کن»، «کجا میری؟ به اونجا!»، «پی تی کو، پی تی کو سواری»، «طوفان دیوانه»، «هم چراغه، هم بخاری» و «گنجشک تشنه» از داستان های این مجموعه هستند.

کتاب این همه هدیه از خداست

مجید محبوبی
مجید محبوبی در دوازدهمین روز اسفند سال 1352 در روستای قره گل شهرستان ملکان به دنیا آمد. دوران کودکی و نوجوانی اش را در روستا گذراند. بعد از اتمام دوره راهنمایی و تحصیل یک ساله در دبیرستان بوعلی سینا شهرستان میاندوآب، سال 1369 وارد حوزه علمیهولیعصر(عج) تبریز شد. در تبریز به کلاسهای قصه خوانی استاد عبدالمجید نجفی راه یافت و به آموزش اصول قصه نویسی پرداخت. آشنایی با شعرای موفق و مطرحی چون آقایان جلال محمدی، سید قاسم ناظمی، محمدرضا لوایی، اسحاق راهب و همچنین نویسنده ادبیات مقاومت جناب داوود امیری...