کتاب تفسیر نقاشی کودکان

The Complete Guide to Children's Drawings
راهنمای عملی دنیای احساسی کودکان
کد کتاب : 76993
مترجم :
شابک : 978-9644087417
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 520
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب تفسیر نقاشی کودکان اثر میشل ویمر

کتاب "تفسیر نقاشی کودکان" یک راهنمای ضروری هم برای والدین و هم برای متخصصان راه‌های جذابی را برای درک بهتر دنیای عاطفی کودکان و آنچه که برای آنها مهم است، ارائه می‌دهد. مواردی از کودکان و نوجوانان را ارائه می دهد که با انواع چالش های زندگی و مسائل بالینی از طریق تفسیر آثار هنری خود کنار می آیند. والدین، مربیان و پزشکان این راهنمای عملی را برای درک نقاط قوت، ضعف، و دلایل رفتار کودکان در موارد ADHD، ترس و اضطراب، کنار آمدن با طلاق، لجاجت و جنگ قدرت، رقابت خواهر و برادر ، بسیار مفید خواهند یافت. در این کتاب راهکارهایی برای معضلات ناشی از شیر گرفتن، عصبانیت، تولد نوزاد در خانواده، ناتوانی های یادگیری، چاقی، کمبود هوش هیجانی و بسیاری موارد دیگر پیدا کنید . این کتاب همچنین می‌تواند به طور موثری به شما در آغاز یک گفتگوی عاطفی پربار بر اساس بینش‌های خاص از نقاشی‌ها کمک کند.
حکمت این کتاب بر اساس مطالعات روانشناختی گسترده، تحقیقات مستقل نوآورانه و تجربه بالینی گسترده است. نویسنده با استفاده از بیش از 250 نمونه واقعی از نقاشی های کودکان، بیش از 100 ابزار و راه حل موثر برای مقابله با الهام از این اثر هنری را ارائه می دهد که می تواند در افزایش اعتماد به نفس کودکان و روابط خانوادگی بسیار مفید باشد.

کتاب تفسیر نقاشی کودکان

میشل ویمر
میشلویمر، کارشناسی ارشد، هنردرمانگر و متخصص بین المللی در تجزیه و تحلیل نقاشی های کودکان است. او سال ها تجربه حمایت از خانواده های دارای فرزندان 2 تا 18 ساله با مشکلات عاطفی و اجتماعی را با استفاده از نقاشی های آنها دارد. میشلهمچنین بنیانگذار یک برنامه مطالعات پیشرفته است.