کتاب خبر سرخ

Khabar Sorkh
کد کتاب : 79721
شابک : 978-6000302696
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 40
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب خبر سرخ اثر ح ش (شهاب سبزواری)

کتاب خبر سرخ، مجموعه سروده های مذهبی شهاب سبزواری شاعر معاصر است که با زبانی شیرین در وصف پیامبر و ائمه بزرگوار سروده شده.
دکتر شهاب سبزواری (حسین شنوائی) کارنامه درخشانی دارد. او مدرس دانشگاه، شاعر برگزیده دومین جشنواره شعر فجر، شاعر برگزیده از سوی جشنواره شعر دفاع مقدس متولد ولایت سربداران - سبزوار - بنیان گذار و مسئول انجمن ادبی فروردین، داور کشوری جشنواره ها و کنگره های ادبی، ترانه سرا، مترجم کتاب صلاح الدین ایوبی، قهرمان حطین و... است.
این شاعر فرهیخته در مجموعه شعر «به درگاه دریا» برگزیده جشنواره قلم و مفتخر به دریافت لوح ها و جوایز گوناگون شده است. «فصل پنجم» نام گزیده اشعار اوست که در زمره صد و ده مجموعه شعر ادبیات معاصر ایران از سوی انتشارات «تکا» چاپ و منتشر شده همچنین کتاب «سفر سبز» ایشان نیز در دهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به عنوان کتاب سال برگزیده شد و به دریافت لوح و تندیس و جوایز نائل آمد.

کتاب خبر سرخ

ح ش (شهاب سبزواری)
دکتر حسین شنوائی متخلص به شهاب سبزواری در آستانه دهه 40 هجری شمسی در سبزوار متولد شد دوران تحصیل خود را در مقاطع ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان در همین شهر به پایان رساند و برای ادامه تحصیل در رشته ی زبان وادبیات فارسی به دانشگاه مشهد رفت.تحصیلات وی درمقطع کارشناسی به دلیل همزمان شدن با جریانات انقلاب فرهنگی بیش از زمان معمول یعنی در حدود 8 سال به طول انجامید و سرانجام وی در سال 64 فارغ التحصیل شد.پس از فارغ التحصیلی جذب اداره آموزش و پرورش شد.پس از چندی تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد در...