کتاب راهنمای تندرستی عاطفی

Happy, healthy minds: a children's guide to emotional wellbeing
(‏‫ذهن و فکر شاد و سالم)
کد کتاب : 80381
مترجم :
شابک : 978-6226977838
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 180
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب راهنمای تندرستی عاطفی اثر آلن دوباتن

ذهن ما ماشین های بسیار پیچیده و درخشانی است. برای بسیاری از زندگی ها، این ماشین ها با حداقل تعمیر و نگهداری کارآمد هستند. با این حال، درست مانند سایر اندام‌های ما، هرازگاهی نیاز به توجه مناسب دارند و تشخیص این موضوع در سنین پایین می‌تواند به پیشرفت کودکان در بزرگسالی کمک کند.
این راهنمای طراحی شده برای کمک به کودکان برای آگاهی بیشتر از نیازهای عاطفی خود است و طیف وسیعی از موضوعات را بررسی می کند که ممکن است ذهن آنها را با مشکلاتی مواجه کند، به عنوان مثال:
وقتی والدین به نظر ما را درک نمی کنند
وقتی دوست یابی برایمان سخت است
وقتی احساس عصبانیت، اضطراب یا عدم اعتماد به نفس می کنیم
زمانی که مدرسه خسته کننده یا دشوار است
ما طیف وسیعی از سناریوهای رایجی را که کودکان با آنها مواجه می‌شوند بررسی می‌کنیم و در مورد برخی از بهترین ایده‌ها برای کمک به مقابله با آنها صحبت می‌کنیم. ذهن‌های شاد و سالم با ارائه چارچوبی دلسوزانه و حمایت‌کننده، کودکان را تشویق می‌کند تا باز شوند، احساسات خود را کشف کنند و با معضلات بزرگ شدن مجهز به هوش هیجانی روبرو شوند.

کتاب راهنمای تندرستی عاطفی

آلن دوباتن
آلن دوباتن، زاده ی 20 دسامبر 1969، نویسنده ی سوییسی/انگلیسی است.دوباتن در زوریخ به دنیا آمد. پدرش که در مصر به دنیا آمده بود، به سوییس مهاجرت کرد و از موسسان یک شرکت سرمایه گذاری شد و بعد از آن، ثروت هنگفتی به دست آورد. او یک خواهر دارد و دوازده سال اول زندگی اش را در سوییس گذرانده است.دوباتن برای تحصیل، به مدرسه ای شبانه روزی در آکسفورد فرستاده شد و زبان انگلیسی را آموخت. او در رشته های تاریخ و فلسفه تحصیل کرد و مقطع دکتری را در رشته ی فلسفه ی فرانسه در دانشگاه هاروارد آغاز کرد اما به خاطر ن...
دسته بندی های کتاب راهنمای تندرستی عاطفی