کتاب عصر یخبندان (2)

Ice Age: Playing Favorites
پرستار بچه
کد کتاب : 80521
مترجم :
شابک : 978-6226458634
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 27
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب عصر یخبندان (2) اثر کالب مونرو

بر و بچه‌های عصر یخبندان رو که می‌شناسین؟ سید، مندی، دیه‌گو و بقیه…
اونا همیشه دور هم جمع هستن و جمع بودن اونا، همیشه یعنی یه ماجرایی داره اتفاق می‌افته. این‌بار مندی و الی می‌خوان با هم برن گردش، و بنابراین باید هلو رو به کسی بسپارن. اما حالا سر این که چه کسی از هلو مراقبت کنه، اختلاف افتاده. چون همه دل‌شون می‌خواد پرستار بچه باشن. اگه بخواین بدونین بالاخره این مسئولیت به چه کسی می‌رسه، کافیه این کمیک‌استریپ جذاب و بانمک رو بخونین.
کمیک‌استریپ مجموعه‌ای از نقاشی‌های دنباله‌داره، که ماجرایی رو روایت می‌کنه. این کتاب‌ها چون تمام داستان‌شون بیشتر با نقاشی و تصویر روایت می‌شه، معمولا بسیار جذاب و پرکشش هستن؛ خصوصا برای بچه‌ها. باتوجه به جذابیت زیادی که شخصیت‌های کارتونی و انیمیشن‌های معروف دارن، بسیاری از کمیک‌ها بر اساس این شخصیت‌ها نوشته و تصویرسازی می‌شن، یا داستان اصلی‌ خود‌ اون انیمیشن هستن. از جمله مجموعه کتاب‌های «عصر یخبندان» که ماجراهای پرکشش و جذابی رو از شخصیت‌های انیمیشن پرطرفدار «Ice Age» روایت می‌کنن.

کتاب عصر یخبندان (2)

کالب مونرو
کالب مونرو نویسنده کمیک و رمان های گرافیکی ساکن لس آنجلس است. علاوه بر سریال KaBOOM ICE AGE، کارهای او شامل بتمن برای کمیک های دی سی و HUNTER'S FORTUNE و THE RERMNANT برای BOOM می شود! استودیوها Shelli Paroline مستقر در بوستون به خاطر کارهای طراحی و تصویرسازی خود شناخته شده است. مشارکت های اخیر او شامل MUPPET SNOW WHITE برای BOOM است! استودیوها و TRICKY JOURNEYS #3 برای گروه انتشارات لرنر. شلی همچنین یکی از اعضای موسس میزگرد کمیک بوستون است. --این متن به یک نسخه چاپ نشده یا در دسترس از این عن...