کتاب کلوز آپ

Close-up
نمای نزدیک از یک شغل رمانتیک
کد کتاب : 80669
شابک : 978-6008099321
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 302
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب کلوز آپ اثر نیما قلی زادگان

در این کتاب مخاطب می‌تواند سیر تاریخی سینما از دیرباز (سینمای صامت) تا امروز را مرور کند و در این میان سخنان تأمل برانگیزی بخواند از شخصیت‌هایی نظیر ادیسون و چاپلین، یا سینماگران شناخته شده‌ای نظیر استنلی کوبریک، کوئنتین تارانتینو یا مایکل مان.

کتاب کلوز آپ

نیما قلی زادگان
نیما قلیزادگان ، کارگردان ، فیلمنامه نویس و داستان نویس است .او متولد شهر تهران و فارغ التحصیل رشته کارشناسی نرم افزار از دانشگاه آزاد؛ همچنین دانش آموخته کانون سینما گران جوان در رشته سینما و نیر کالج مرکزی کانادا در رشته کارگردانی است. او چندین فیلم کوتاه را کارگردانی و نویسندگی کرده. اما اولین اثر مهم او مستند اورسن ولز صحبت می کند است . مستندی 5 ساعته درباره زندگی جرج اورسن ولز نابغه تاریخ سینما و خالق همشهری کین و نشانی از شر . این فیلم در سال 1396 به اکران عمومی در آمد. مهمترین اثر او د...
قسمت هایی از کتاب کلوز آپ (لذت متن)
نه فقط پرده نقره ای، بلکه پشت پرده و افکار و دیگاه های خارج پرده بعضی وقت ها بیش از روی پرده نقره ای اهمیت دارد. جذابیت و سرگرمی به همه جای سینما مربوط است. این کتاب فقط برای حرفه ای های سینما نیست. برای همه کسانی اسن که این هنر بخشی از زندگی شان را به خود اختصاص داده است.