کتاب و تنها «عشق» چاره ساز است

Va tanha Eshgh Chare saz ast
کد کتاب : 80824
شابک : 978-6227418583
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 164
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب و تنها «عشق» چاره ساز است اثر علی سلطانی

علی سلطانی، نویسنده، داستان نویس و فیلمنامه نویس جوان کشورمان متولد دهه هفتاد است. علی سلطانی مهندس مکانیک است و مهارت زیادی در نویسندگی دارد.
علی سلطانی نویسنده کتاب "راز رخشید برملا شد" است. کتاب راز رخشید برملا شد در اولین روز فروش در نمایشگاه کتاب سال 98 با استقبال فراوان و چشم گیری رو به رو شد و چاپ اول این کتاب در روز اول نمایشگاه به پایان رسید !
کتاب این نویسنده جوان با فروش بی سابقه اش همه را حیرت زده کرد و این نشانه هوش نویسنده جوان بود.
شاید بتوان گفت دلیل استقبال بی نظیر مردم از کتاب راز رخشید برملا شد، زیرکی نویسنده باشد. هرچند نمی توان مهارت نویسندگی او را دست کم گرفت اما دلیل این همه استقبال مردم از این کتاب می تواند جذب مخاطب از سوی نویسنده باشد. او با پست های اینستاگرامش کتاب خود را به صورت بخش بخش معرفی کرد به نحوی که همه تشنه خواندن این کتاب شدند و استقبال بی سابقه ای از این کتاب شد. این کار، هوش نویسنده جوان را به همه ثابت کرد.
رمان و تنها عشق چاره ساز است اثر جذاب دیگری از این نویسنده ی ایرانی است.
در بخشی از کتاب آمده است:
"به کام آخر سیگار رسیده.ام باد طناب را خسته کرده است. می روم روی صندلی تا کام آخر را آنجا بگیرم طناب را دور ابری سراسیمه جلوی چشمان ماه را میگیرد باد دست ماز طناب میکشد و پرده را هل میدهد جلوی پنجره تا اخبار تاریکی اتاق به کودکان بی خبر بازیگوش نرسد صندلی بیجان مثل یک کشتی گیر چغر و بد بدن محکم خودش را چسبانده به کف اتاق تا تنهایی جسمم را بارانداز نکند کنت چهار دیگر کام نمیدهد وقتش رسیده است. میخواهم خودم را روی صندلی جا به جا کنم که صدایی از توی خیابان میشنوم یک نفر انگار میدود و کمک میخواهد."

کتاب و تنها «عشق» چاره ساز است

علی سلطانی
علی سلطانی، نویسنده، داستان نویس و فیلمنامه نویس جوان کشورمان متولد دهه هفتاد است. علی سلطانی مهندس مکانیک است و مهارت زیادی در نویسندگی دارد.علی سلطانی نویسنده کتاب "راز رخشید برملا شد" است. کتاب رازِ رُخشید برملا شد در اولین روز فروش در نمایشگاه کتاب سال 98 با استقبال فراوان و چشم گیری رو به رو شد و چاپ اول این کتاب در روز اول نمایشگاه به پایان رسید !کتاب این نویسنده جوان با فروش بی سابقه اش همه را حیرت زده کرد و این نشانه هوش نویسنده جوان بود
قسمت هایی از کتاب و تنها «عشق» چاره ساز است (لذت متن)
مثل هر نیمه شب چراغ اتاق خوابش روشن است و درب بالکنش باز. توی تمام هفت ماهی که آمارش را دارم حتی یک شب را هم تا صبح نخوابیده. یک هفته است حتی برای خرید نان هم از خانه بیرون نرفته. قرار نبود به این زودی بیایم سراغش اما خب ترسیدم غیبش بزند و دستم بهش نرسد. تا همینجا هم زیادی زنده مانده. تا خون گرمش را نگیرم جلوی دماغم و بو نکشم آرام نمی گیرم…