کتاب مغز آشفته

Brain Fu*ked
(هفت گام سیستماتیک برای متوقف کردن گفت و گوهای منفی با خود که به ذهن آسیب می زند)
کد کتاب : 81093
مترجم :
شابک : 978-6008584599
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب مغز آشفته اثر الک مونی

روش هفت­گام روشی بود که پس از سال‌ها و سال‌ها پژوهش سازمان‌دهی کردم. خبر خوب این که ناچار نیستید وضعیت نزدیک به مرگی را که من پشت سر گذاشتم، تجربه کنید تا این روش را دریابید. من هرچه نیاز دارید و فرایند انجام آن را در این روش آسان هفت گام گنجانده‌ام.
چیزهای اشتباه زندگیتان را درست کند، خودتان هم باید تلاش کنید. چیزهای اشتباه زندگیتان را درست کند، خودتان هم باید تلاش کنید. انجام‌دادنش به ‌وقت و باور عمیق نیاز دارد. بااین‌حال، اگر اراده کنید بکوشید و دل به کار دهید، مطمئنم می‌توانید از شر همه‌ی آن اندیشه‌های منفی رهایی یابید و زندگی معنی‌داری سرشار از لذت و نیکی آغاز کنید.
به یاد داشته باشید اندیشه‌های منفی موذی و بسیار خطرناکند. این چیزی نیست که بتوانید پشت گوش بیندازید و بگویید فردا از دستش رها می‌شوید. هرچه بیشتر اجازه دهید این‌گونه اندیشیدن ذهنتان را آلوده کند، به همه‌ی جنبه‌های زندگی­تان آسیب بیشتری می‌زند.
معنایش این است که شما باید همین امروز روش هفت گام را به اجرا بگذارید. منتظر فردا نشوید؛ چون هرچه وقت بیشتری از دست بدهید، اندیشه‌ی منفی آسیب عمیق‌تری وارد می‌کند و رهایی از آن نیز دشوارتر می‌شود. شما شایسته‌ی زندگی‌ای سرشار از لذت و شادی هستید، نگذارید افکار منفی چیز دیگری به شما دیکته کند.
هنوز علاقه‌مندید؟ پس به مطالعه ادامه دهید

کتاب مغز آشفته

الک مونی
الک مونی (Alec Moonee) سخنران انگیزشی که مشتاق است به دیگران بیاموزد چگونه با هدف و معنا زندگی کنند.همه چیز برای من پس از تصادفی آغاز شد که مدت کوتاهی پس از تولد 26 سالگی ام زنده ماندم. این رویداد فاجعه‌بار واقعاً همه چیز را برای کسی که قبلاً در حال حرکت بوده و رسیدن به هدف، مأموریت، چیزی مهم برای ماندن در زندگی را غیرممکن می‌دانست، در چشم‌انداز قرار می‌دهد.پس از بهبودی و اتمام فیزیوتراپی، مدرک ارتباطات/بازاریابی را گرفتم. این برنامه به من کمک کرد تا توانایی های خود را در ...