کتاب هنر درمانی کاربردی

A Practical Art Therapy
کد کتاب : 82576
مترجم :
شابک : 978-6006774442
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 276
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب هنر درمانی کاربردی اثر سوزان آی بوچالتر

کتاب « هنر درمانی کاربردی» نوشته « سوزان آی بوچالتر» توسط انتشارات « شبگیر» منتشر شده است.
خودانگیختگی در طول هر گروه هنر درمانی می تواند دشوار باشد. داشتن منبعی پر از ایده های خلاقانه و الهام بخش که در صورت نیاز می تواند مورد استفاده قرار گیرد، مفید است. این مجموعه گسترده از پروژه ها، تنوع را به جلسات هنر درمانی تزریق می کند. هنر درمانی کاربردی در قالبی خوانا نوشته شده است که مملو از تجربیات خلاقانه عملی برای درمانگران است تا با افراد و گروه ها استفاده کنند.

فصل‌ها رسانه‌ها و روش‌های مختلفی از جمله نقاشی‌های دیواری، کلاژ، مجسمه‌سازی و طراحی را پوشش می‌دهند که حتی برای پرمشغله‌ترین درمانگر به راحتی قابل دسترسی است.
تمرین‌های خلاقانه از موقعیت‌ها و ایده‌هایی استفاده می‌کنند که کودکان و بزرگسالان می‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند - برای مثال، ترسیم آرزوها و اهداف، مجسمه‌سازی استرس خود و ایجاد یک سلف پرتره. نویسنده راه هایی را برای گسترش فعالیت های هنری، مانند طراحی روی موسیقی و ایجاد لوگوهای شخصی پیشنهاد می کند. این کتاب برای کسانی که تازه وارد حوزه هنر درمانی هستند، هنردرمانگران حرفه ای، مشاوران و مددکاران اجتماعی مناسب است.

کتاب هنر درمانی کاربردی

سوزان آی بوچالتر
سوزان بوچالتر (Susan I. Buchalter) یک درمانگر بالینی ارشد در مرکز پزشکی دانشگاه پرینستون است. او هنردرمانگر معتبر، مشاور حرفه ای دارای مجوز، و روان درمانگر گروهی معتبر است و بیش از 30 سال تجربه در رهبری گروه های هنر درمانی و روان درمانی دارد.