کتاب موج زنده

Moj-e Zendeh
(اندیشکده و نقش آن در تعالی خانواده)
کد کتاب : 83262
شابک : 978-6008441373
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 380
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب موج زنده اثر محمدصالح طیب نیا

اندیشکده یا اتاق فکر که حدود یک قرن از ورود آن به زندگی انسان ها می گذرد، محل تولید و ارزیابی افکار جدیدی است که به منظور تصمیم سازی های راهبردی و جهت دهی به رفتارهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه پدید آمده است. “خانواده” یکی از موضوعات داغی است که بسیاری از اندیشکده های جهان به منظور استحکام بخشیدن به آن و بهبود اوضاع این بنیان تربیتی، به مباحث و مسائل مربوط به آن می پردازند.
کتاب حاضر با نگاه به این اندیشکده ها، سعی بر آن دارد تا نقش، اهداف، رسالت و اقدامات این موسسات را در حوزه ی خانواده به تصویر بکشد و الگویی برای راه اندازی اتاق فکری با موضوع خانواده در ایران ارائه دهد، بلکه قدری از آسیب ها و ناهنجاری های موجود در جامعه کاسته شود.

کتاب موج زنده

محمدصالح طیب نیا
اینجانب در هشتم شهریور ۱۳۵۶ در یک خانواده متدین و فرهنگی چشم به جهان گشودم. از همان سنین کودکی در فعالیت های فرهنگی پایگاه بسیج و مساجد محله فعال بودم. در سن نوجوانی نیز در انجمن اسلامی دانش آموزی، هیأت دانش آموزی و برخی از کانون های فرهنگی سطح شهر فعالیت می کردم. در سال ۱۳۷۴ در رشته مهندسی آبیاری در دانشگاه صنعتی اصفهان پذیرفته شدم. از همان زمان علاقه زیادی به علوم اسلامی بویژه مباحث کلامی و اعتقادی داشتم. در دوران تحصیل کتب شهید مطهری و برخی از کتب فلسفی را مطالعه می کردم. در همین ایام در م...