کتاب تنبل تنبل نیست

Lazy is not lazy
کد کتاب : 83813
شابک : 978-6222080075
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب تنبل تنبل نیست اثر روژینا جعفری

مجموعه ۱۰ جلدی قصه های بی کلام، ۱۰ داستان بدون متن است که در گونه کتاب های تعاملی دسته بندی می شود. کتاب هایی که در تعامل و ارتباط فرزندان با والدین یا مربیان خوانده و فهمیده می شوند.
مجموعه قصه های بی کلام، داستان هایی است بدون متن که فقط تصویر دارد و داستان با تصاویر روایت شده است. داستان ها ساده و روایت خطی و تصاویر چنان گویاست که کودک بتواند قصه را بر اساس تصاویر دریابد و بازگو کند.
این مجموعه که برای کودکان ۴ تا ۷ سال تألیف و تنظیم شده است، دو هدف اساسی را پیگیری می کند: اول خلاقیت کودکان؛ کشف و فهم داستان کتاب، دریافت ارتباط شخصیت ها و کنش آنها و منطق حاکم بر این روابط و همچنین فهم مضمون و پیام قصه، از محورهایی است که در این مجموعه هم زمان رخ می دهد.
دوم مهارت انتقال مفهموم و واژه یابی و قصه گویی؛ کودکان پس از دریافت و فهم ماجرا تلاش می کنند آنچه را که فهمیده اند تعریف کنند. این کوشش برای بازنمایی یافته های ذهنی بصورت کلمات، ساختار مفهمومی بیانی ذهن کودک را رشد داده و او را در بازبیان احساسات و تفکرات ذهنی اش یاری می کند.
تعامل والدین کمک خواهد کرد که کودکان بی نقص تر به کشف داستان بپردازند و مفاهیم بیشتری را از مضمون قصه دریابند. در پایان هر جلد توضیحاتی برای جهت دهی به این تعامل آورده شده است.

کتاب تنبل تنبل نیست