کتاب پرواز پنگوئن

Filbert Flies
کد کتاب : 84026
مترجم :
شابک : 978-9643373047
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 27
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب پرواز پنگوئن اثر کارل رحمان

کتاب پرواز پنگوئن نوشته کارل رحمان از کتاب هایی است که به زیبایی از اعتماد به نفس و توانایی های فردی در قالب داستان پرداخته است.
خودباوری یا اعتماد به نفس یکی از شرایط روحی است که شخص در آن بخاطر تجربه‌های قبلی، به توانایی‌ها و استعدادهای خود در موفقیت انجام کارها بطور موفقیت‌آمیز اعتماد و باور دارد. خصوصیت دارا بودن اعتماد به خویشتن نقش حیاتی در توسعه و پیشرفت و موفقیت‌هایی که فرد ایفا می‌کند.
پژوهشگران دریافتند که برخلاف آنچه تصور می‌شود، اعتماد به نفس کودکان تا سن پنج سالگی به‌طور کامل شکل می‌گیرد. محققان آمریکایی می‌گویند کودکان زمانی که پنج ساله می‌شوند، از احساس اعتماد به نفسی برخوردار هستند که به لحاظ تکامل با بزرگسالان قابل مقایسه است. تاکنون گمان می‌رفت که کودکان تا پیش از رسیدن به سنی که به دبستان بروند، کم سن و سال هستند و نمی‌توانند احساس منفی یا مثبت نسبت به خود داشته باشند.
در این داستان پنگوئن تا زمانی که نمی دانست که پنگوئن ها قادر به پرواز نیستند، پرواز می کرد و شادمان بود و به محض این که به این واقعیت پی برد سقوط کرد. و این بدان معن است که فرد با دید مثبت، تلاش و اعتماد به نفس خود می تواند هر ناممکنی را ممکن کند.
توانایی: (ability) به مجموعه‌ای از واکنش‌های ذهنی و عینی که شخص را برای انجام کاری نمایان در زمانی مشخص قادر می‌سازد، توانایی گفته می‌شود.
اساس این اصطلاح این است که شخص قادر است، آن کار را حالا انجام دهد و نیازی برای آموزش بیشتر ندارد.
در یک دسته‌بندی می‌توان توانایی‌های فردی را به دو دسته تقسیم نمود: توانایی های ذهنی و توانایی های بدنی.

کتاب پرواز پنگوئن

کارل رحمان
کارل رومان در سال 1959 در یوگسلاوی به دنیا آمد. او ادبیات آلمانی، اسپانیایی و عمومی را در زاگرب و مونستر خواند. او امروز به عنوان نویسنده و مترجم ادبی در زوریخ زندگی می کند.