کتاب نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی

Who Not How
(چگونه انجام دادن کارها را به دیگران بسپاریم)
کد کتاب : 84148
مترجم : مولود همتیان
شابک : 978-6227950380
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 204
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی اثر دن سالیوان

کتاب نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی، با مقدمه‌ای تحت‌عنوان «نپرسیم چگونه، بپرسیم چه کسی چطور کتابی است و چرا باید آن را بخوانید؟» آغاز می‌شود. این بخش دربارهٔ مایکل جردن، بازیکن مشهور بسکتبال، اطلاعاتی ارائه می‌دهد و سپس پرسش اصلی خود را از خواننده می‌کند: «شما در تلاش برای دستیابی به چه چیزی هستید؟»
کتاب حاضر دربارهٔ تحولات شخصی و رسیدن به بالاترین سطوح عملکرد و موفقیت است؛ به‌بیان دیگر، این کتاب، درمورد پدیدآوردن نتیجه‌های بزرگ‌تر و بهتر با استفاده از موثرترین و قطعی‌ترین روش ممکن، یا بهتر است بگوییم تنها روش ممکن، است.
کتاب نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی استدلال می‌کند که با رسیدن به هر کدام از سطوح صعودی موفقیت، توانایی ما در خلق نتایج، هرچه بیشتر به «افراد» متکی می‌شود نه به «چگونگی». با تکیه بر افرادی که با آنها کار می‌کنیم و نه بر چگونگی دست‌یابی به اهداف، سطح موفقیت و آزادی ما در همهٔ زمینه‌های اساسی همچون زمان، پول، روابط و هدف، به‌طور چشمگیری افزایش پیدا می‌کند.
اگر قصد دارید در ایجاد نتایج، به‌ویژه در کسب‌وکار و به‌عنوان کارآفرین، جدی باشید، کتاب دن سالیوان راه را به شما نشان می‌دهد.

کتاب نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی

دن سالیوان
دن سالیوان، بنیانگذار و رئیس The Strategic Coach Inc است. دن یک بینا، یک مبتکر و یک متفکر مفهومی با استعداد، بیش از 35 سال تجربه به عنوان سخنران، مشاور، برنامه ریز استراتژیک و مربی افراد و گروه های کارآفرین بسیار مورد توجه دارد. اعتقاد قوی و تعهد دان به قدرت کارآفرین در تمام زمینه‌های Strategic Coach® و برنامه کوچینگ موفق آن مشهود است، که برای کمک به کارآفرینان در دستیابی به پتانسیل کامل خود در زندگی تجاری و شخصی خود کار می‌کند.
دسته بندی های کتاب نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی