کتاب مکتب ویولن سوزوکی (کتاب اول)

Suzuki Violin School
(شامل جلدهای 1 و 2)
کد کتاب : 84814
مترجم :
شابک : 979-0802602632
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1970
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 19
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی مکتب ویولن سوزوکی (کتاب اول) اثر شینیچی سوزوکی

مکتب سوزوکی یک روش تدریس و فلسفه‌ی آموزشی است که در اواسط قرن بیستم توسط شینیچی سوزوکی (1998-1898) نوازنده‌ و مدرس ویولن ابداع شده و امروزه در سطح بین‌المللی مورد توجه قرار گرفته است .
این متد در پی به‌وجود آوردن شرایطی برای آموزش ساز است که به نوعی موازی با شرایطی باشد که منجر به آموختن زبان مادری توسط کودکان می‌شود.
سوزوکی این عقیده را بنیان گذاشت که کودکان پیش از سن مدرسه می‌توانند ویولن را بیاموزند اگر که قدم‌هایی که برای آموزش برداشته می‌شوند به قدر کافی کوچک باشند و ساز چنان کوچک شود که مناسب اندام آن‌ها باشد.
مکتب ویولن سوزوکی شامل ده جلد است که جلد‌های نه و ده آن کنسرتو ویولن‌های لا ماژور و ر ‌ماژور موتسارت هستند.
کتاب حاضر جلد اول و دوم را در بر گرفته است.

کتاب مکتب ویولن سوزوکی (کتاب اول)

شینیچی سوزوکی
شینیچی سوزوکی، (Suzuki Shin'ichi?) ‏ (۱۷ اکتبر ۱۸۹۸ – ۲۶ ژانویه ۱۹۹۸)، ویولونیست و مدرس ویولن و مولف روش آموزش موسیقیسوزوکی، در شهر ناگویای ژاپن متولد شد. پدرش معروفترین کارگاه ویولون سازی را داشت. ابتدا نزد پدرش شاغل بود؛ نواختن را در هفده سالگی شروع و تحصیل خود را در توکیو به انتها رساند و بعد عازم برلین شد، جایی که هشت سال تمام شاگردی کارل کلینگلر (Karl Klinglers) را کرد، به علاوه در این شهر توانست با نامدارترین هنرمندان و پژوهشگران آشنا شود، از جمله آلبرت انیشتن آشنا شود. در سال...
دسته بندی های مکتب ویولن سوزوکی (کتاب اول)