کتاب هنر شنیدن صدای قلب

The Art of Hearing Heartbeats
کد کتاب : 84868
مترجم :
شابک : 978-6229499719
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب هنر شنیدن صدای قلب اثر جان فیلیپ سندکر

هنر شنیدن صدای قلب یک داستان عاشقانه پرشور، یک افسانه دلهره آور و یک راز جذاب است که در برمه اتفاق می‌افتد و دهه‌های بین دهه 1950 تا امروز را در بر می‌گیرد. هنگامی که یک وکیل موفق نیویورکی ناگهان بدون هیچ ردی ناپدید می‌شود، نه همسرش و نه دخترش جولیا هیچ اید‌ه‌ای ندارند که او ممکن است کجا باشد... تا اینکه نامه‌ی عاشقانه‌ای را که او سال‌ها پیش برای یک زن برمه‌ای نوشته و آنها هرگز حتی نامش را نشنیده بودند، پیدا کردند. جولیا با هدف حل معما و رویارویی با گذشته پدرش تصمیم می‌گیرد به دهکده‌ای که زن در آن زندگی می‌کند سفر کند. او در آن دهکده داستانی را کشف می‌کند که سرشار از سختی، انعطاف‌پذیری و اشتیاق غیرقابل تصور است و مهر تاییدی است بر باور خواننده به قدرت عشق در حرکت دادن کوه‌.
این رمان تکان‌دهنده به خواننده یاداور می‌شود که چگونه عشق می‌تواند خشن‌ترین واقعیت‌ها را به واقعیتی عرفانی بدل کند. سندکر ما را از نیویورک معاصر و مجلل به برمه فقیر می‌برد و داستان پیچیده‌ای را می‌بافد که بخشی عاشقانه و بخشی قصه‌ی پدر و دختری است. ترکیب مناسبی از عشق، جادو، درد دل و الهام که بسیاری را مجذوب و شیفته‌ی خود می‌کند و منتقد نیوجرسی درباره‌اش نوشته: «این کتاب سفر شگفت انگیز حواس است؛ فراموش نکنید پیش از شروع یک جعبه دستمال کاغذی برای اشک‌هایتان کنار بگذارید.»

کتاب هنر شنیدن صدای قلب

جان فیلیپ سندکر
جان فیلیپ سندکر، متولد 1960 در هامبورگ، نویسنده رمان پرفروش هنر شنیدن ضربان قلب و دنباله آن، یک قلب خوش خلق است. آخرین کتاب از سه گانه هنر شنیدن ضربان قلب از دیگر مطبوعات منتشر می شود. سندکر از سال 1990 تا 1995 خبرنگار آمریکایی استرن و از سال 1995 تا 1999 خبرنگار آسیایی آن بود. او با خانواده خود در برلین زندگی می کند.کوین ویلیارتی لیسانس آلمانی از هاروارد و دکترا از دانشگاه کالیفرنیا، برکلی دارد. او که اهل ایالات متحده است، در آلمان و ژاپن نیز زندگی کرده است. او در حال حاضر یک فن‌شناس دا...