کتاب حیات طبیعی دانشگاه

Hayat Tabiee Daneshgah
تحلیلی بر شکل گیری و توسعه دانشگاه کاشان
کد کتاب : 84939
شابک : 978-6008905905
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 480
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب حیات طبیعی دانشگاه اثر عباس زراعت

در مراسم جشن 45 سالگی تاسیس دانشگاه کاشان و دست آوردهای آن، از کتاب حیات طبیعی دانشگاه (تحلیلی بر شکل گیری و توسعه دانشگاه کاشان ) اثر دکتر عباس زراعت رونمایی شد. این کتاب در دو بخش و سی و شش فصل در 478 صفحه به موضوعات راهبردی آموزش عالی پرداخته و جریان تاسیس و توسعه دانشگاه کاشان بعنوان نمونه مورد بررسی قرار گرفته است.

کتاب حیات طبیعی دانشگاه

عباس زراعت
دکتر عباس زراعت (۱۳۴۴ در شهرستان کاشان) وکیل و حقوق‌دان ایرانی است. وی استاد تمام رشته حقوق در دانشگاه کاشان است و سابقه ریاست و مدیریت گروه حقوق دانشکده علوم انسانی و معاونت اداری و مالی دانشگاه کاشان را دارد. وی هم اکنون به عنوان هفدهمین رئیس دانشگاه کاشان مشغول به فعالیت است. عباس زراعت در اولین دوره شورای اسلامی شهر کاشان به عنوان نفر اول انتخابات به عضویت این شورا درآمد.وی تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته حقوق اسلامی در دانشگاه تهران گذرانده‌است. وی در سال ۱۳۶۷ مدرک کارشناسی و د...
قسمت هایی از کتاب حیات طبیعی دانشگاه (لذت متن)
چهارسال مدیریت بر یک دانشگاه سطح ملی و بالغ بر بیست سال معاونت دانشگاه و ریاست دانشکده و مدیریت گروه ،کوله بار بزرگی از تجربه است و برای کسانی که می خواهند چنین مدیریت هایی را شروع کنند یا مشغول آن هستند،تجربه های مجانی و در عین حال مهمی برای آموختن دارد.