کتاب یهود، صهیونیسم و اروپا

The Jew, Zionism and Europe
ریشه یابی تاریخ جریان صهیونیسم در اروپا
کد کتاب : 85664
شابک : 978-9644197369
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 316
سال انتشار شمسی : 1394
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب یهود، صهیونیسم و اروپا اثر ضحی ربانی خوراسگانی

کتاب «یهود، صهیونیسم و اروپا» "ریشه یابی تاریخ جریان صهیونیسم در اروپا" نوشته ضحی ربانی خوراسگانی توسط مرکز اسناد انقلاب منتشر شده است. امروزه یهودیان و به خصوص صهیونیست ها مهم ترین اقلیت تأثیرگذار در کشورهای اتحادیه ی اروپا می باشند و کمتر دولت اروپایی پیدا می شود که تحت تأثیر و نفوذ یهودیان و صهیونیست ها نباشد. آموزه های فرهنگی و هویتی یهودیت و تمدن فعلی غرب انسان را موجودی تعریف کرده است که تنها در جست وجوی رفاه و امنیت خویش است و دیگران را قربانی اهداف و امیال خود می کند.

صهیونیست ها و نظام سرمایه داری با اشغال کشورها و حکومت ها به استعمار کهن و نو دست زدند و اکنون با رسانه های خود به کنترل انسان ها روی آورده اند. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی، تمامی غرب با محوریت صهیونیسم جهانی تلاش می کند تا جلوی این حرکت و بیداری معنوی را بگیرد، چرا که پیام انقلاب اسلامی ایران رهایی انسان ها از سلطه ی افراد و ایدئولوژی های دست ساز و فراخواندن آنها به سوی تنها خالق هستی، خداوند است. این پیام آزادی بخش تمام منافع صهیونیسم جهانی را با خطر مواجه می سازد.

مرکز اسناد انقلاب اسلامی برای تبیین رشد صهیونیسم و نفوذ این جریان منحرف در تمامی سطوح فرهنگی، سیاسی، امنیتی، نظامی و اقتصادی اتحادیه ی اروپا، کتاب حاضر را منتشر کرده که امید است بتواند به پژوهشگران و علاقه مندان مطالعات انقلاب اسلامی یاری رساند.

کتاب یهود، صهیونیسم و اروپا

قسمت هایی از کتاب یهود، صهیونیسم و اروپا (لذت متن)
قوم یهود همواره و در طی تاریخ، عنصری ثروت اندوز و پول پرست بوده و از مذهب به عنوان ابزاری جهت افزایش ثروت خویش بهره برده است. پرستش گوسالهٔ طلایی سامری در زمان غیبت چهل روزهٔ حضرت موسی (ع) و پس از مشاهدهٔ معجزات فراوان آن حضرت مانند شکافتن نیل و عبور از آن، شاهد و نمونه ای بر این مدعاست. یهود همواره سعی نموده آمیزه های مذهبی خویش را برای کسب مال و ثروت اندوزی هرچه بیشتر قلب و تحریف نماید. به عنوان نمونه "تلمود" به عنوان اصلی ترین کتاب یهود پس از تورات، اخذ ربا از غیریهودی را به رباخوارانه ترین شکل ممکن واجب نموده و این مسئله از پایه های اصلی شکل گیری ثروت یهود در طی قرون و اعصار بوده است.