کتاب وراجی

Chatter
صداهایی که در سرمان می پیچند و راه و روش مهار آن ها
کد کتاب : 96825
مترجم : نسیم السادات حسینی
شابک : 978-6225734135
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

کنترل ذهن وراج
Chatter
کد کتاب : 85833
مترجم :
شابک : 978-6227758474
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 210
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کنترل ذهن وراج اثر ایتن کراس

به یک غریبه بگویید که با خودتان صحبت می کنید، و احتمالا فکر می کند شما عجیب و غریب هستید. اما حقیقت این است که همه ما صدایی در ذهن داریم. وقتی با خودمان صحبت می کنیم، اغلب امیدواریم که از مربی درونی خود استفاده کنیم اما در عوض منتقد درونی خود را پیدا می کنیم. هنگامی که ما با یک کار سخت روبرو هستیم، مربی درونی ما می تواند ما را تقویت کند: تمرکز - شما می توانید این کار را انجام دهید. اما، به همان اندازه اغلب، منتقد درونی ما کاملا ما را غرق می کند: من شکست خواهم خورد. همه به من خواهند فایده اش چیست؟
اتان کراس، روانشناس مشهور، در چتر، مکالمات خاموشی که با خودمان داریم را بررسی می کند. در هم آمیختن تحقیقات رفتاری و مغزی پیشگامانه از آزمایشگاه خودش با مطالعات موردی در دنیای واقعی - از یک پارچ که یادش می‌رود چگونه صحبت کند، تا یک دانشجوی دانشگاه هاروارد که در حال مذاکره با زندگی دوگانه‌اش به عنوان یک جاسوس است - کراس توضیح می‌دهد که چگونه این مکالمات زندگی، کار، و ما را شکل می‌دهند. روابط او هشدار می‌دهد که تسلیم شدن به خودگویی‌های منفی و گمراه‌کننده - چیزی که او آن را "حرف زدن" می‌نامد - می‌تواند سلامت ما را تضعیف کند، روحیه ما را کاهش دهد، ارتباطات اجتماعی ما را تحت فشار قرار دهد و باعث شود تحت فشار قرار بگیریم.
اما خبر خوب این است که ما از قبل به ابزارهایی مجهز شده‌ایم که نیاز داریم تا صدای درونی‌مان به نفع ما عمل کند. این ابزارها اغلب در معرض دید پنهان هستند - در کلماتی که برای فکر کردن در مورد خود به کار می‌بریم، فناوری‌هایی که در آغوش می‌گیریم، خاطرات روزانه‌ای که در کشوهایمان نگه می‌داریم، گفتگوهایی که با عزیزانمان داریم، و فرهنگ‌هایی که در مدارس خود ایجاد می‌کنیم.
این کتاب با بحث‌های درخشان، تحقیقات ماهرانه و پر از داستان‌های جذاب، به ما این قدرت را می‌دهد که مهم‌ترین مکالمه‌ای که هر روز داریم را تغییر دهیم: مکالمه‌ای که با خودمان داریم.

کتاب کنترل ذهن وراج

ایتن کراس
ایتان کراس نویسنده بین المللی پرفروش و برنده جوایز بیش از دوازده رمان تعلیق، علمی و قتل سریالی است.دکترایتان کراس یکی از متخصصان برجسته جهان در زمینه کنترل ذهن خودآگاه است. او که یک استاد برنده جایزه در دانشگاه میشیگان و دانشکده بازرگانی راس است، مدیر آزمایشگاه کنترل احساسات و خود است. او در بحث سیاستگذاری در کاخ سفید شرکت کرده است و در CBS Evening News، صبح بخیر آمریکا، و NPR's Morning Edition مصاحبه کرده است. تحقیقات پیشگام او در نیویورک تایمز، نیویورکر، وال استریت ژورنال، یو اس ای تودی، ژو...
نکوداشت های کتاب کنترل ذهن وراج
There's something deeply mysterious, even awesome, about our inner voice, the means by which we make ourselves aware of who we are and what we think. Kross has good ideas about how to manage and control this voice.
چیزی عمیقا اسرارآمیز، حتی شگفت انگیز، در صدای درونی ما وجود دارد، ابزاری که به وسیله آن خودمان را نسبت به اینکه چه کسی هستیم و به چه فکر می کنیم آگاه می کنیم. کراس ایده های خوبی در مورد نحوه مدیریت و کنترل این صدا دارد.
 New Yorker New Yorker

[An] instructive guide to both normalizing anxiety and distancing ourselves from it.
[یک] راهنمای آموزنده برای عادی سازی اضطراب و فاصله گرفتن از آن.
Harvard Business Review

قسمت هایی از کتاب کنترل ذهن وراج (لذت متن)
من و همکارانم درمورد نتایج تحقیقمان هیجان زده بودیم؛ ولی انتظارمان از میزان استقبال در حد تماس چند خبرنگار نشریهٔ علمی بود برای نوشتن داستان مختصری از آن در مجله شان؛ اما در کمال تعجب دیدیم که همه دارند درمورد یافته هایمان حرف می زنند! تا یک روز قبل، در حال تدریس روان شناسی عشق به دانشجویان دورهٔ لیسانس بودم و حالا، در استودیویی تلویزیونی در پردیس دانشگاه، داشتم دورهٔ فشرده ای در آموزش رسانه۵ می گذراندم تا بتوانم به خوبی جلوی دوربین حرف بزنم! در هر حال موفق شدم مصاحبه را بدون تپق زدن های زیاد به خوبی پشت سر بگذارم و چند ساعت بعد، بخش مربوط به کار ما روی آنتن رفت -شهرت پانزده دقیقه ای یک محقق، که در نهایت به یک شوک نود ثانیه ای ختم شد!