کتاب بازاریابی داخلی

Bazaryabi
با رویکردی بر رضایت شغلی،تعهد و هویت سازمانی
کد کتاب : 86000
شابک : 978-6227046335
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 166
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب بازاریابی داخلی اثر پیمان سلیمانی

کتاب بازاریابی داخلی با رویکردی بر رضایت شغلی، تعهد و هویت سازمانی به قلم پیمان سلیمانی به زبانی ساده و روشن ابتدا درباره کلیتی از علم بازاریابی بحث می‌کند و سپس به برشمردن ویژگی‌های یک سازمان موفق و تأثیر رضایت شغلی بر عملکرد کلی یک شرکت می‌پردازد.پیمان سلیمانی در این اثر سودمند و کاربردی، راهکارهایی موثر در جهت بهبود کیفیت عملکرد مالی را به شما ارائه می‌دهد که با مطالعه و به کار بستن آن در فعالیت تجاری‌تان می‌توانید شاهد پیشرفتی قابل توجه در کسب و کارتان باشید.

در کتاب حاضر خواهید آموخت که بازاریابی داخلی یکی از شاخصه‌های بازاریابی کل‌گراست که وظیفه جذب، استخدام، آموزش و انگیزش کارکنانی که می‌خواهند به مشتریان خدمت ارائه دهند را تحت نظر دارد. این المان تضمین می‌کند که هرکسی در سازمان اصول بازاریابی را پذیرفته است. این المان سبب می‌گردد که کارکنان آماده ارائه خدمات عالی به مشتریان شوند و بعد از آن است که تجربه خرید خوب در مشتریان در مواجه با این آمادگی روانی کارکنان شکل می‌گیرد.

ساختار این کتاب به نحوی است که شما در ابتدا با پایه‌ای ترین مفاهیم حوزه بازاریابی آشنا می‌شوید. سلیمانی در تعریفی ساده، بازاریابی را ارضای نیاز مشتریان معرفی می‌کند. او سپس به جزئیات و دقایق بازاریابی داخلی و رضایت شغلی و تعهد سازمانی می‌پردازد؛ از همین رو می‌توان این کتاب را اثری بسیار کاربردی و مفید برای هر فردی با هر سطحی از دانش در این حوزه قلمداد کرد.

به طور خلاصه می‌توان گفت بازاریابی داخلی به مجموعه اقداماتی دلالت دارد که شرکت‌ها سعی بر انجام آن به منظور تأمین نیازهای نیروی انسانی و مشاغل موجود در سازمان دارند.

کتاب بازاریابی داخلی

پیمان سلیمانی
پیمان سلیمانی متولد 1349 دارای مدرک دکترای مدیریت حرفه ای کسب و کار DBA و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بیمه است.
قسمت هایی از کتاب بازاریابی داخلی (لذت متن)
اندیشه کلیدی در بازاریابی داخلی، در نظر گرفتن کارکنان به عنوان مشتریان داخلی و نیز مشاغل به عنوان محصولات داخلی یک سازمان می باشد. اهمیت واحد منابع انسانی در تحقق و رشد اهداف و استراتژی های فروش باعث شده است که مفهومی تحت عنوان بازاریابی داخلی به عنوان پیش نیاز بازاریابی خارجی پدیدار گردد. می توانیم بازاریابی داخلی را مجموعه ای از اقدامات جذب، توسعه، انگیزش و تداوم کیفیت کارکنان از طریق شغل به عنوان یک محصول در جهت ارضای نیازها و خواسته های نیروهای انسانی تعریف کنیم.
متن کتاب