کتاب اثر آیندگان

The effect of the future
نظریه ای جدید برای کشف اسرار تاریخی جهان
کد کتاب : 87950
شابک : 978-6227591064
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 167
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب اثر آیندگان اثر ایمان صدیقی

اکثریت جهان کنجکاوند که بدانند چطور انسان‌های غارنشین توانستند به انسان‌های بااستعداد و توانمند امروزی تبدیل شوند؟ چطور تمدن‌های باستانی، دستاوردهایی بزرگ در طول تاریخ ثبت کردند و پیشینیان ما نیز علم و مهارت کافی را کسب نمودند؟ همه‌ی این‌ها در حالیست که اگر انسان قرن بیست و یکم که به اوج پیشرفت و شکوه تمدن انسانی رسیده است با آثار تمدن‌های باستانی مواجه شود، احساس کوچکی و ناتوانی می‌نماید!
بیشتر مردم سیر پیشرفت و تکامل بشر را صعودی در نظر می‌گیرند اما دستاوردهای باستان‌شناسی این مسئله را کامل رد می‌کند. چگونه هزار سال پیش مصریان باستان قادر به عمل جراحی مغز بودند؟ چرا نشانه‌هایی از جنس آلومینیوم با قدمت دو هزار سال پیش در چین دیده شده در حالیکه بشر تنها 300 سال است که به آلومینیوم دست یافته؟ چگونه در بعضی بیابان‌های جهان نوعی سنگ به نام تکتایت پیدا شده که این سنگ‌ها بعد از انفجار بمب اتم روی شن‌های صحرایی تولید می‌شوند اما قدمت این سنگ‌ها را فقط چند هزار سال تخمین زده‌اند؟!

کتاب اثر آیندگان

قسمت هایی از کتاب اثر آیندگان (لذت متن)
اگر تاریخ را به دقت بررسی کنیم متوجه می شویم مواردی که گفته شد با توجه به محدودیت آثار بدست آمده از آن دوران، کم و بیش اتفاق افتاده است! یک کتیبه باستانی که شبیه یک لامپ الکتریکی است در مصر وجود دارد. تعدادی باتری باستانی در عراق پیدا شده است که هر کدام تا 5 ولت برق تولید می کنند و موارد مشابه بیشتری در ادامه کتاب گفته خواهد شد. همچنین اسناد و مدارکی در اهرام مصر یافت شده اند که نشان می دهد آنان فکر می کردند که اگر عملیات مومیایی کردن به طور کامل و درست انجام شود فرعون مرده در آینده به زندگی می تواند برگردد. آن ها فرعون را برای زندگی پس از مرگ در دنیایی دیگر مومیایی نمی کردند بلکه برای بازگشت به زندگی نیاز بود که حداقل یک سلول از آن ها سالم باقی بماند.