کتاب آموزش نرم افزار طراحی سه بعدی لباس CLO 3D

CLO 3D training
کد کتاب : 88290
شابک : 978-6222185404
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 150
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب آموزش نرم افزار طراحی سه بعدی لباس CLO 3D اثر سیامک ناظمی

بعد از 12 سال تدریس دروس نرم‌افزار طراحی لباس و به‌طور خاص نرم‌افزارهای مارولوس و کلو و همچنین فعالیت در صنعت پوشاک و بررسی نیازهای صنعت، برآن شدم تا کتابی در راستای برطرف کردن نیازهای صنعت پوشاک و هنرجویان رشته طراحی لباس نوشته تا خلاهای موجود در این زمینه برطرف شود.
نرم‌افزار طراحی سه‌بعدی کلو یک نرم‌افزار کاملا تخصصی در رشته طراحی لباس می‌باشد که به ما این امکان را می‌دهد تا ایرادات لباس را شناسایی و رفع نموده و با مشاهده بر روی مانکن، کمترین ایراد لباس در قسمت الگو و سایزبندی را داشته باشیم. این نرم‌افزار یکی از به‌روزترین نرم‌افزارهای ارائه شده در این حوزه می‌باشد که در اکثر دانشگاه‌های دنیا آموزش داده می‌شود و تمامی صنعتگران این رشته با آن آشنا بوده و از آن استفاده می‌کنند. یادگیری آن برای هنرجوها و استفاده از آن برای تولیدکنندگان در دنیای تکنولوژی امروز توصیه می‌شود.

کتاب آموزش نرم افزار طراحی سه بعدی لباس CLO 3D

سیامک ناظمی
سیامک ناظمی متولد سال 1365، دارای دکتری شیمی نساجی است و دروسی مانند طراحی لباس با نرم افزار، کاربرد پارچه در طراحی لباس، رنگ و... را در چند دانشگاه تدریس می‌کند. ناظمی علاوه بر تدریس، فعالیت‌های اجرایی متععدی نیز دارد که از آن جمله می‌توان به مدیریت گروه رشته کاردانی تولید کفش در دانشگاه علمی کاربردی واحد و عضویت در کمیته تخصصی صنعت کارگروه مد و لباس اشاره کرد.
دسته بندی های کتاب آموزش نرم افزار طراحی سه بعدی لباس CLO 3D