کتاب امپراتوری نیهون جا

The Emperor of Nihon-Ja
جنگاوران جوان (کتاب دهم)
  • 15 % تخفیف
    395,000 | 335,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 88819
مترجم :
شابک : 978-6227902334
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 576
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب امپراتوری نیهون جا اثر جان فلنگن

امپراطور نیهون-جا دهمین قسمت از مجموعه کتاب های شاگرد رنجر نوشته جان فلانگان نویسنده استرالیایی است. این کتاب در استرالیا در 1 نوامبر 2010، در نیوزیلند در 5 نوامبر 2010 و در ایالات متحده در 16 آوریل 2011 منتشر شد.
. هوراس گم شده است. ماه ها از اعزام او به یک ماموریت نظامی به دربار امپراتور نیهون-جا به همراه دوست، همکار سابق و شاگرد مدرسه کاتبان، جورج می گذرد، اما او نتوانسته است برگردد. در همین حال، هالت، ویل، سلتن (رهبر آریدی ها) و آلیس (یک پیک ) در توسکانا هستند و بر تظاهراتی نظارت می کنند که با استفاده از آرایش های فشرده برای غلبه بر مخالفان ماهرتر و کمک به تکمیل معاهده بین آریدا و توسکانا در نظر گرفته شده است. . هنگامی که ولیعهد کاساندرا وارد می شود و همه را از غیبت هوراس مطلع می کند، آرالوئن ها و سلتن برای یافتن هوراس سوار یک کشتی وظیفه اسکاندی می شوند.
آنها متوجه می شوند که هوراس درگیر سیاست نیهون-جا شده است. هوراس چگونه می تواند از وضعیتی که در آن گیر کرده است رهایی یابد.

کتاب امپراتوری نیهون جا

جان فلنگن
جان آنتونی فلنگن نویسنده ی داستان های فانتزی اهلاسترالیا است.
قسمت هایی از کتاب امپراتوری نیهون جا (لذت متن)
این دو کشور در گذشته سر همین نیازها بسیار با هم جنگیده بودند اما حالا حاکمانی عاقل تر سر کار آمده و به این نتیجه رسیده بودند که هم پیمان شدن دوجانبه هم برای معاملات اقتصادی و هم برای حفظ امنیت دو کشور بسیار سودمندتر است. آب های دریای بی موج را کشتیهای کوچک و تندروی دزدان دریایی اشغال کرده بودند آنها به کشتیهای تجاری ای که بین دو کشور سفر میکردند یورش میبردند و آنها را غارت و سپس غرقشان میکردند. بعضی از مردم آن ناحیه با حسرت از روزهایی یاد میکردند که کشتیهای دزدان دریایی اسکاندیا در آن آبها جولان میدادند.