کتاب اصول بازاریابی و توزیع ویروسی

Viral marketing and distribution
(مویرگی)
کد کتاب : 89962
شابک : 978-6222183950
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 300
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب اصول بازاریابی و توزیع ویروسی اثر علی خویه

آنچه در این کتاب می‌آموزید:
اصول، مبانی، تکنیک‌ها و روش‌های پخش و فروش
مویرگی، شاهرگی، هیبریدی، مشارکتی، خرده فروشی و عمده فروش
آشنایی با روش‌های مختلف توزیع و پخش و مدیریت کانال های توزیع و پخش
در دنیای امروز اگر کالا و خدمات شما دست مشتری و مصرف کننده نهایی نرسد انتظار برندسازی و موفقیت در کسب و کار نداشته باشید. شعری که دست مخاطبش نرسد، شعر نیست. محصول و خدمات هم اگر دست مشتری نرسد نمی تواند رشدی داشته باشد. پس از سال‌ها تجربه اجرایی در امر بازاریابی و فروش مویرگی با گردآوری ادبیات این موضوع و تجربیات خود بر آن شدیم تا مجموعه پیش رو را برای خدمت‌رسانی به دست‌اندرکاران تولید خدمات و محصول و علاقمندان حوزه بازاریابی توزیع پخش و فروش تقدیم کنیم.
این مجموعه می تواند برای کلیه کارآفرینان و نقش‌آفرینان کسب و کار کشور و تک تک کارکنان و علاقه‌مندان حوزه بازاریابی فروش و برند کاربرد داشته باشد.

کتاب اصول بازاریابی و توزیع ویروسی

علی خویه
علی خویه با بیش از 16 سال سابقه اجرایی در حال حاضر مدرس و مشاور در حوزه بازاریابی و فروش هستند. ایشان 11 کتاب تخصصی و کاربردی را در این زمینه ها تالیف و ترجمه کرده اند و در بیش از 200 پروژه مشاوره ای و اجرایی فعالیت داشته اند. استاد علی خویه تا کنون بیش از 650000 نفر-ساعت آموزش را برگزار کرده اند و در کنفرانس ها و سمینارهای مختلف مشارکت داشته اند و در بسیاری از آنها به عنوان سخنران برتر انتخاب شده اند. در حال حاضر ایشان مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی بوده و به عنوان عضو...
دسته بندی های کتاب اصول بازاریابی و توزیع ویروسی