کتاب هیچکس مثل تو نیست

Hichkas
کد کتاب : 90207
شابک : 978-6001350269
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب هیچکس مثل تو نیست اثر نسرین نورمحمدان

اثری است از نسرین نورمحمدان که توسط انتشارات آفرینش به چاپ رسیده است. کتاب حاضر داستان بلندی است که به کنش افراد در جامعه می پردازد.
شب ناز با فنجان های چای به سمت حیاط می رود تا با فریده که بعد از مدت ها به دیدنش آمده هم صحبت شود، دل شب ناز با شنیدن نام سامان به درد می آید و از خاطرات تلخ زندگی خود و حرف های نگفته اش به فریده می گوید.

کتاب هیچکس مثل تو نیست

نسرین نورمحمدان
نسرین نورمحمدان نویسنده ایرانی متولد 1336 است.
دسته بندی های کتاب هیچکس مثل تو نیست
قسمت هایی از کتاب هیچکس مثل تو نیست (لذت متن)
تو از عشق چی میدونی. آیا واقعا معنیش رو میدونی؟ بله. می تونم ساعتها در موردش براتون صحبت کنم. لازم نیست. بر فرض که عاشقش باشی و به خاطرش تن به هر سختی و مصیبتی بدی. آیا درک می کنه؟ نه! چون پسرک فرق بین عشق و هوس رو نمی دونه. این مسئله براش فقط یه هوس زودگذره. تب تندی که زود عرق می کنه. تو ندونسته به بازیی تن دادی که برد نداره و آخرش جز باخت هیچ چیز دیگه ای نخواهد داشت. نه هرگز. سامان منو خیلی دوست داره. به زودی خواهید دید چه زندگی شیرینی رو کنار هم خواهیم داشت. آن چنان خوشبخت که خیلی ها حسرتمون رو بخورن. شاید اون زمان باور کنین که اون یه پسربچه ی پرهوس نیست و یه مرد کامله که می تونه عاشق زن و بچه و خونه و زندگیش باشه. و ایمان میارین که عشق سن و سال نمی شناسه. دخترم! اشتباه می کنی. وقتی یه شکم زاییدی جای مادرش میشی اون موقع آقا فیلش یاد هندستون میکنه و لب به شکایت باز می کنه و میگه بچه بودم نفهمیدم. من حوصله بچه و گریه زاری هاشو ندارم، زنم هم شده شکل مادرم. میخوام زندگی کنم. نمی تونم جوونیم رو به خاطرشون تباه کنم.
متن کتاب