کتاب پیاده سازی اینترنت اشیا

Arduino programming
با استفاده از آردینو
کد کتاب : 94795
مترجم : فاطمه یزدان نژاد
محمد قیصری
شابک : 978-6002051318
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب پیاده سازی اینترنت اشیا اثر آگوس کورنیاوان

ورود به دنیای هوشمند نیازمند شناخت بخش‌های گوناگون از علوم کامپیوتر است. در گذشته، بسیاری از این بخش‌ها دارای کاربردهای مستقل بودند اما امروزه برای تبدیل شدن به ابزاری هوشمندسازی باید قابلیت تعامل و ادغام با یکدیگر را داشته باشند. از جمله این بخش‌ها می‌توان به سخت‌افزارهای کامپیوتری اشاره کرد که نرخ رشد قابل توجهی در سال‌های گذشته داشته‌اند. بوردهای توسعه‌ی آردینو از جمله ابزارهای سخت‌افزار کامپیوتری محسوب می‌شود که برای پیاده‌سازی کاربردهای اینترنت اشیا به آن نیازمند هستیم. در این کتاب با تشریح اصول کار با این قطعه جهت پیاده‌سازی پروژه‌های کاربردی اینترنت اشیا، خوانندگان علاقه‌مند را تا رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب راهنمایی می‌کنیم.
این کتاب توسط متخصصان مرکز تحقیقات اینترنت اشیا تهیه و تنظیم گردیده تا علاقه‌مندان به این فناوری مرجع مناسبی جهت پیاده‌سازی پروژه‌های خود داشته باشند.

کتاب پیاده سازی اینترنت اشیا

آگوس کورنیاوان
آگوس کورنیاوان یک مدرس، محقق، مشاور فناوری اطلاعات و نویسنده است. دارای مدرک لیسانس مهندسی برق و مدرک کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر (متمرکز یادگیری ماشین). او بیش از 20 سال تجربه در پروژه های مختلف توسعه نرم افزار و سخت افزار برای شرکت های مختلف دارد. او در فراونهوفر آلمان و موسسه تحقیقاتی اندونزی سامسونگ به عنوان محقق مدعو کار کرد. او همچنین در Hewlett-Packard به عنوان مشاور فناوری کار می کرد.او همچنین دوره های آموزشی و کارگاهی را ارائه کرده است. او به مدت 17 سال جایزه ارزشمندترین حرفه ای م...
دسته بندی های کتاب پیاده سازی اینترنت اشیا