کتاب آشنایی با فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال

Blockchains
کد کتاب : 94835
شابک : 978-6002051370
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب آشنایی با فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال اثر عین الله جعفرنژاد قمی

بلاک‌چین یک فناوری ارزشمند است که امید است روش انجام تراکنش‌های آنلاین را برای افراد تغییر اساسی دهد. با یادگیری عملکرد این فناوری و چگونگی استفاده از آن، می‌توانید به عنوان بخشی از بزرگ‌ترین نوآوری امروزی باشید و تصوری از آینده‌ی تراکنش‌ها در دنیای آنلاین داشته باشید.

بلاک‌چین پاسخی به یک مسأله‌ی اساسی در اینترنت است که سال‌ها با آن مواجه بود و آن، عدم وجود یک لایه اقتصادی بود که بتواند پرداخت‌ها را تسهیل کند و به مردم اجازه دهد دارایی‌های دیجیتال را به آسانی انتقال دهند و به شرکت‌ها و سازمان‌ها و افراد اجازه دهد قراردادهای هوشمند صادر و اجرا کنند. درواقع، بلاک‌چین و بیت‌کوین می‌توانند آن چنان تأثیری بر آینده داشته باشند که شیوه‌ی زندگی ما را تغییر دهند و چهره تجارت را عوض کنند.

یکی از پیامدهای بلاک‌چین، تولید ارزهای رمزی یا ارزهای دیجیتال است که نمونه‌ای از آن بیت‌کوین است. بیت‌کوین یک مرجع مرکزی، مثل سایر ارزها ندارد. یکی از دلایل موفقیت این ارز، عدم وجود واسطه برای انجام تراکنش‌ها است.

این کتاب جنبه‌های مهمی از بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال، به‌خصوص بیت‌کوین را مورد بحث قرار می‌دهد. هدف از آن، آشنایی با این فناوری ارزشمند است ولی تشویق به تولید و استخراج بیت‌کوین نیست، چرا که در کشور ما، استخراج بیت‌کوین در حال حاضر مجاز نیست.

کتاب آشنایی با فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال

دسته بندی های کتاب آشنایی با فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال