کتاب موسیقی

Hello, World! Music
سلام دنیا
کد کتاب : 95047
مترجم :
شابک : 978-6222744281
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب موسیقی اثر جیل مک دونالد

از خانه بیاموزید و با این کتاب‌های سرگرم‌کننده و آسان دنیا را کشف کنید!
هر کودک خردسالی عاشق گوش دادن به موسیقی، کوبیدن درام و کوبیدن کلیدهای پیانو است. حالا کتاب موسیقی این جا است. کتابی که می تواند به نوزادان و کودکان نوپا همه چیز را در مورد آلات موسیقی و صداهایی که تولید می کنند با رنگ ها، شکل ها، اندازه ها و حقایق بسیار ساده آموزش دهد.
سلام دنیا! کتاب‌هایی هستند که اولین مفاهیم غیرداستانی را به نوزادان و کودکان نوپا معرفی می‌کنند. به زبانی واضح و آسان با کلمات صدای بلند خوانده شده (88 کلید روی یک پیانو وجود دارد، و هر کدام صدای متفاوتی تولید می کنند") و با تصاویر روشن و شاد.
سلام دنیا یادگیری را برای کودکان خردسال سرگرم کننده می کند. و هر صفحه نکات مفیدی برای تعامل با فرزند شما ارائه می دهد. این یک راه عالی برای آوردن علم و فرهنگ به دنیای شلوغ یک کودک نوپا است، جایی که یادگیری هرگز متوقف نمی شود.

کتاب موسیقی

جیل مک دونالد
جیل مک دونالد تصویرگر، نویسنده امریکایی است که از سنین پایین عاشق نقاشی بوده و به خصوص رنگ را دوست داشته است. او که در غرب میانه بزرگ شد تشویق شد تا استعداد خود را کشف کند. جیل از دانشکده طراحی رود آیلند با گرایش طراحی پارچه فارغ التحصیل شد. او نویسنده و تصویرگر کتاب کودکان است که مجموعه سلام دنیا از جمله آثار اوست.