کتاب برنامه ریزی خطی و غیر خطی

Linear and nonlinear programming
کد کتاب : 95064
مترجم :

شابک : 978-9646379657
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 656
سال انتشار شمسی : 1391
سال انتشار میلادی : 1973
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب برنامه ریزی خطی و غیر خطی اثر دیوید گیلبرت لوئنبرگر

همراه با پیشرفت های ایجاد شده در فناوری و علوم رایانه، روش های حل مسائل برنامه ریزی یا بهینه سازی خطی و غیر خطی توسعه ای چشمگیر داشته و دامنه کاربرد های آن بیش از پیش گسترش یافته است. امروزه این روش ها در حل مسائل اقتصادی، اجتماعی، مدیریتی و برنامه ریزی، علمی و صنعتی به طور فزاینده و موثر به کار می روند. دیدگاه الگوریتمی، ارائه راهکارها برای پیاده سازی روش ها و مقایسه تحلیلی و یا تجربی روش ها ی گوناگون از ویژگی های این اکتاب است و مباحث ارائه شده در این کتاب از جنبه های گوناگون نظری، علمی و کاربردی مورد بررسی قرار گرفته است.
تحلیلگران سیستم، متخصصان تحقیق در عملیات، کسانی که با تحلیل مسائل سرو کار دارند و متخصصان علم مدیریت از زمرۀ استفاده کنندگان این کتاب اند. کتاب در سه قسمت برنامه ریزی خطی، مسائل نامقید و مینیم سازی مقید، دربرگیرنده چهارده فصل و سه پیوست، گردآوری شده است.

کتاب برنامه ریزی خطی و غیر خطی

دیوید گیلبرت لوئنبرگر
دیوید گیلبرت لوئنبرگر (زاده ۱۶ سپتامبر ۱۹۳۷) یک دانشمند ریاضی است که به دلیل تحقیقات و کتاب‌های درسی‌اش که بر بهینه‌سازی ریاضی متمرکز هستند، شهرت دارد. او استاد گروه علوم مدیریت و مهندسی در دانشگاه استنفورد است.لونبرگر یکی از بنیانگذاران اصلی دپارتمان سیستم های مهندسی-اقتصادی در سال 1967 بود. او به مدت یازده سال به عنوان رئیس این بخش خدمت کرد. او به مدت 50 سال به عنوان استاد در دانشگاه کار کرد و از سپتامبر 2013 بازنشسته شد.او مدرک لیسانس خود را در سال 1959 در رشته مهندسی برق از...