کتاب نقاشی خدا

Naghashi Khoda
شعرهای شیرین در ستایش خدا برای بچه های خوب
  • 30 % تخفیف
    24,000 | 16,800 تومان
  • موجود
  • انتشارات: ذکر ذکر
    نویسنده:
کد کتاب : 95100
شابک : 978-9643076511
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 12
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب نقاشی خدا اثر زهرا وثوقی

شعرهای شیرین در ستایش خدا برای بچه های خوب شاعر در این جلد سعی کرده از طریق بیان برخی از نعمت‌های خداوند به انسان‌ها، بخشندگی، مهربانی و بزرگی خدا را برای مخاطبان کودک خود، توصیف کند. انتخاب وزن مناسب و موسیقی درونی شعر به همراه لحن و بیان مناسب اشعار، شیرینی خاصی به کتاب بخشیده است. خواندن شعرها برای کودکان آسان است و با چندبار خواندن ملکه ذهن آنها می‌شود. «مهربانی خدا»، «عبادت و پرستش»، «زیبایی دنیا»، «مشخصات دوستان خوب»، «دنیای زیبا» و... برخی از مضامین مطرح شده در این جلد است.

کتاب نقاشی خدا

زهرا وثوقی
زهرا وثوقی متولد سال 1332،شاعر- نویسنده،دبیر آموزش و پرورش استان اصفهان،عضو کمیته‌ی تألیف کتاب‌های پیش‌دبستانی اداره‌ی کل آموزش و پرورش استان اصفهان، همکار ادبی صدا و سیما، اداره‌ی کل آموزش و پرورش و شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان، همکاری با مجلات کیهان‌بچه‌ها، سلام بچه‌ها، سروش، پوپک و آفتاب مهتاب داور جشنواره‌های سرود فجر استان اصفهان می باشد.
قسمت هایی از کتاب نقاشی خدا (لذت متن)
هر شب که می خواهم بخوابم من با تو حرفی تازه دارم راز دل خود را همیشه شب ها به دستت می سپارم من خوب می دانم برایم تو رازدار مهربانی آن را که می گویم برایت هرگز نیاید بر زبانی تو مثل مادر مهربانی بخشنده ای مانند بابا یک دوست خوبی که دائم همراه من هستی، خدایا