کتاب عاقبت عشاق سینه چاک

Last of the Red Hot Lovers
کد کتاب : 9646
مترجم :
شابک : 9789646900530
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1970
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

عاقبت عشاق سینه چاک
Last of the Red Hot Lovers
  • 65,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: افراز افراز
    نویسنده:
کد کتاب : 59450
مترجم :
شابک : 978-6003265073
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 99
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1970
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب عاقبت عشاق سینه چاک اثر نیل سایمون

عاقبت عشاق سینه چاک یک نمایشنامه کمدی از نیل سایمون است. اولین نمایش آن در برادوی در سال 1969 بود. این نمایش در 28 دسامبر 1969 در تئاتر یوجین اونیل در برادوی افتتاح شد و پس از 706 اجرا و شش پیش نمایش در 4 سپتامبر 1971 بسته شد. کارگردانی رابرت مور، بازیگران اصلی جیمز کوکو، لیندا لاوین (در نقش الین)، دوریس رابرتز (در نقش ژانت) و مارسیا راد (در نقش بابی) بودند. طراحی صحنه توسط الیور اسمیت، لباس‌ها توسط دونالد بروکس، و نورپردازی توسط پگی کلارک انجام شد.

کتاب "عاقبت عشاق سینه چاک" به روایتی منحصر به فرد از آشوب‌ها و دغدغه‌های انسان در دوران معاصر می‌پردازد و به تجسم جریان‌های پیچیده‌ای از بحران‌های معنویتی می‌پردازد که جامعه بشری را در بر گرفته و به سوی سردابه‌های ناآشنا هدایت می‌کند.

سایمون، نویسنده این اثر، در قالب نمایشنامه‌ای مهیج، تصویری عمیق از درون آدمیان را خلق می‌کند. او تلاش می‌کند تا زوایای پنهان و آشفتگی‌های روانی انسان‌ها را در موقعیت‌هایی از بی‌نهایت پیچیده و مبهم نمایان کند. این انسان‌ها در مواجهه با مرداب‌های غم، تردید و بی‌هویتی، تنها در جستجوی ارزش‌های انسانی و اخلاقی با دردی عمیق در دل خود هستند.

این اثر در واقع به عنوان یک آینه بر جنبه‌های پیچیده و متشابه انسانیت اشاره می‌کند. نویسنده با استفاده از این داستان، تأکید می‌کند که عاشقانه‌ها، تلاش‌ها و بحران‌های معنوی در زمینه‌ی انسانیت هر چند متنوع و متفاوت هستند، اما در نهایت همگی به یک نقطه مشترک هدایت می‌شوند، نقطه‌ای که از طریق درک و ارزیابی عمیق از خود و دیگران می‌توان به آن دست یافت.

کتاب عاقبت عشاق سینه چاک

نیل سایمون
نیل ماروین سایمون (انگلیسی: Neil Marvin Simon زادهٔ ۴ ژوئیه ۱۹۲۷ – درگذشتهٔ ۲۶ اوت ۲۰۱۸) نمایشنامه‌نویس و فیلمنامه‌نویس آمریکایی بود. او یکی از سرشناس‌ترین نمایشنامه‌نویسان جهان و نیز تاریخ برادوی بود. با وجود شهرت سایمون به‌عنوان کمدی‌نویس، در برخی از نمایشنامه‌هایش، به‌ویژه «سه‌گانه اوژن» و «پسران آفتاب» به تجارب آمریکاییان یهودی‌تبار در قرن بیستم نیز پرداخته‌است. سایمون در سال ۱۹۹۱، جایزه پولیتزر را برای ن...
قسمت هایی از کتاب عاقبت عشاق سینه چاک (لذت متن)
بارنی: الان با کسی زندگی می کنی؟ بابی: هاینریش هیلمر یه معلم آواز نازی. اون فقط آلمانی نیست، واقعا یه نازیه با پیرهن مشکی، چکمه و بقیه چیزاش. فعلا تا جایی دیگه پیدا کنم اونجا زندگی می کنم. بارنی: اوه خدای من. بابی: معلم فوق العادیه. البته اگه خیال شلاق خوردن نداشته باشی. بارنی: نه، جدی نمی گی؟ بابی: اوه، موجود عجیب و غریبیه. این زن چهارصد دلار پول داد که یه زخم روی صورتش بندازن. من گمان می کنم از نظر جنسی ا... ا... چی بهش می گن؟ بارنی: منحرف؟ بابی: نه بدتر از آن