کتاب پرورش شناگران

Developing Swimmers
برنامه ای جامع برای شناسایی، تمرین و مربیگری شناگران ممتاز
کد کتاب : 96493
مترجم :
شابک : 978-6003554504
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 234
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب پرورش شناگران اثر مایکل بروکز

استعداد، مهارت و اشتیاق به رقابت: اینها ویژگی هایی هستند که شناگران در سطح نخبه را تعریف می کنند. اما همانطور که بهترین مربیان این ورزش می‌دانند، حتی با استعدادترین ورزشکاران نیز این ویژگی‌ها را بدون برنامه‌ریزی توسعه نمی‌دهند - برنامه‌ای که استعدادها را بشناسد، مهارت‌ها را توسعه دهد و موفقیت را پرورش دهد.

کتاب «پرورش شناگران» تنها کتابی است که یک برنامه جامع و بلندمدت را در سطح گروه سنی ارائه می دهد. مایکل بروکس، مربی مشهور، بینش‌ها، اسرار و استراتژی‌هایی را به اشتراک می‌گذارد که ورزشکاران و تیم‌های شنای او را از رقبای تازه‌کار به قهرمانان برجسته تبدیل کرده است.

توسعه شناگران به شما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام دهید

- ارزیابی و شناسایی استعداد حتی در جوانترین شناگران.

- اهداف کوتاه مدت و بلند مدت واقع بینانه و در عین حال چالش برانگیز را برای ورزشکاران خود تعیین کنید.

برای قدرت و کارایی بیشتر ضربات را ارزیابی و اصلاح کنید.

بهبود شروع، چرخش، و پایان برای زمان های سریعتر.

-ساختار شیوه های مثبت و سازنده برای شناگران و تیم های شنا؛ و

- اشتیاق شناگران خود را تقویت کنید، تعهد را تقویت کنید و نگرش های برنده را القا کنید.

از انگیزه گرفته تا مدیریت ملاقات تا تاکتیک‌های روز مسابقه، کتاب پرورش شناگران همه آن‌ها را پوشش می‌دهد. این راهنمایی است که هر مربی باید در قفسه داشته باشد. با کتاب پرورش شناگران ، عملکرد شناگران خود و کل تیم خود را بهبود خواهید داد.

کتاب پرورش شناگران

مایکل بروکز
مایکل بروکس مورخ آمریکایی و روزنامه نگار است. بروکس دکترای خود را در دانشگاه تولدو گرفت.
قسمت هایی از کتاب پرورش شناگران (لذت متن)
از زمانی که مربیگری را شروع کردم، همواره ایده توسعه را در سر داشتم. چگونه یک کودک هشت ساله که برای ثابت نگه داشتن سرش در کرال پشت تقلا می کند، در طول شش یا هشت سال به یک ورزشکار سطح ملی تبدیل می شود؟ بهترین راه تبدیل یک شناگر از سطح مبتدی به ورزشکاری در سطح ملی چیست و مراحل مهم در این راه کدامند؟ ورزشکاران نخبه چه مهارت ها یا استعدادهایی دارند؛ چگونه می توانم این موارد را به بهترین شکل به شناگران رده سنی خود آموزش دهم و ترتیب مراحل آموزش این مهارت ها و استعدادها چگونه است؟ چگونه می توانم شناگران خود را به‏ طور مداوم در حال پیشرفت و با انگیزه برای تمرین سخت و شنای سریع در سال های متمادی نگه دارم؟ این کتاب ثمره تلاش برای یافتن پاسخ این سوالات است. به ‏طور خلاصه، کتاب پرورش شناگران در مورد پرورش استعدادهای شنا است.