کتاب مصاحبه حرفه ای

Professional interviewing
کد کتاب : 97034
شابک : 978-6007259139
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب مصاحبه حرفه ای اثر احسان بخشنده

مصاحبة حرفه‌ای، با نگاه به متون جدید مربوط به این حوزه تألیف شده است، و علاوه‌ بر ‌آنکه به تنوع منابع توجه داشته، سعی کرده است با زبانی ساده، یک‌دست و روان، ‌روزنامه‌نگاران و دانشجویان این رشته را با مباحث روز حرفة روزنامه‌نگاری آشنا کند.
این کتاب ۱۱ فصل دارد. در این فصل‌ها سعی شده تمام فرایند مصاحبه (قدم‌به‌قدم) بررسی شود و در بخش پیوست سه مصاحبة ویژه و نگاهی به درخواست مصاحبة باب وود وارد از بیل کلینتون بر غنای آن افزوده است.
مصاحبه که خود به لحاظ قانونمندی در اجرا و انجام از آمادگی قبل از مصاحبه، تا طراحی و نوع پرسشگری و تنظیم، سرآمد دیگر شیوه‌های اطلاع رسانی است، در فضای وب، خبرنگاران و مصاحبه‌گران را با این سوال جدی روبرو ساخته است که سازوکار جدید در مصاحبه برای تولید مناسب و ایجاد ارتباط بهتر با مخاطب گریزپا کدامست؟
این کتاب خبرنگاران را با کیفیت سوال‌ها، شیوه پرسشگری، و شیوه انتشار آن در فضای اینترنت آشنا می‌کند، نحوه تهیه و انتشار کلیپ‌های صوتی و تصویری، مدل‌ مصاحبه در فضای جدید، ارائه مصاحبه در فرمت متن، کارکردهای مصاحبه در وبلاگ‌ها و پادکست و تفاوت آن با دیگر شکل‌های پیام از جمله مواردی است که خلاصه و کوتاه با خبرنگار حرفه‌ای در میان گذاشته شده است.

کتاب مصاحبه حرفه ای

دسته بندی های کتاب مصاحبه حرفه ای