شرکت پریپتو

شرکت پریپتو

پریپتو در سال ۲۰۱۳ و با هدف ارائه‌ی راهکارهای نوین، ساده و مؤثر در خصوص بیت‌کوین تأسیس شد و اولین محصول آن کارت برچسبی کریپتو بود. کاربران برای اولین بار می‌توانستند از طریق یک کارت برچسبی یا خراشی، کار با رمزاَرزها را تجربه کنند. محصولات این شرکت در هر گوشه از جهان در دسترس است و زمینه‌ی آشنایی افراد با بیت‌کوین را از طریق راهکارهایی با دسترسی آسان فراهم کرده است.
درست همان طور که این کتاب قصد دارد بیت‌کوین و فناوری‌های زنجیره‌ی بلوکی پشتیبانی‌کننده‌ی‌ آن را از پرده‌ی ابهام خارج سازد، هدف شرکت پریپتو نیز این است که دسترسی به زنجیره‌ی بلوکی برای کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ را تسهیل کند و در همین راستا راهکارهای از پیش تعیین‌شده‌ای ارائه می‌دهد که می‌تواند هدف خاصی را تأمین کند. شرکتْ متعهد به نشر محصولات متعددی است که ظرفیت‌های زنجیره‌ی بلوکی را به‌روشی قابل‌درک به نمایش می‌گذارد. همچنین این محصولات مسیری را هموار می‌سازد که کسب‌وکارها می‌توانند از طریق آن، در جهت تعامل با این فناوری نوین و استفاده از اپلیکیشن‌های مهیج دنیای واقعی، نخستین گام‌های خود را بردارند.
شرکت پریپتو مفتخر به انتشار کتاب بیت‌کوین For Dummies بوده و معتقد است هرچه شیوه‌های بیشتری درباره‌ی چیستی و چگونگی بیت‌کوین و فناوری وابسته به آن ارائه شود، همگان نفع بیشتری از آن خواهند برد. ما بر این باوریم که این پتانسیل از طریق سیر تدریجی تکامل بیت‌کوین و زنجیره‌ی بلوکی محقق می‌شود و امیدواریم شما نیز بتوانید در این عرصه نقشی ایفا کنید.

کتاب های شرکت پریپتو

بیت کوین