الیزابت کونکه

الیزابت کونکه

الیزابت کونکه مربی مهارت‌های اجرایی است و با افرادی سروکار دارد که نمی‌توانند آن‌چنان که باید‌وشاید قابلیت‌های خود را نشان دهند. وی فردی بسیار کارآزموده است که به مراجعان خود کمک می‌کند به باورها و رفتارهایی بیندیشند که مانع رسیدن آن‌ها به خواسته‌هایشان می‌شود. استعداد بی‌نظیر او در برقراری اعتماد، رابطه و شرایط کاریِ آرام و بی‌تنش باعث می‌شود مراجعان به‌سرعت به اهداف تعیین‌شده دست یابند.
الیزابت یکی از نویسندگان موفق مجموعه‌ی پرفروش و بین‌المللی For Dummies است و کتاب‌های زبان بدن، ترغیب و نفوذ و مهارت‌های ارتباطی را برای این مجموعه نوشته است. او در زمینه‌ی درک نیازهای مشتریان و برقراری ارتباط شفاف، مفید و مؤثر تخصص دارد. وی علاوه بر اینکه هنرپیشه‌ی موفقی در ایالات متحده است، گواهی مربیگری برنامه‌ریزی عصبی‌کلامی (NLP) نیز دارد و از مجریان معتبر تست روان‌شناسی مایرز بریگز (MBTI) و دارای مدارک عالی در سخنوری و ارتباطات است. کونکه به‌صورت منظم در دوره‌های پیشرفت شغلی و حرفه‌ای شرکت می‌کند و چندین مدرک مربیگری دارد.
خانم کونکه از ابتدای شروع فعالیت‌های تجاری‌اش عمدتاً با افراد و گروه‌هایی در سطح ارشد و بیشتر در شرکت‌های FTSE۱۰۰ و Fortune۵۰۰ و نیز بخش‌های خیریه کار کرده است. او به‌طور مرتب در رسانه‌ها حضور دارد و به تشریح و تبیین رفتارهای غیرکلامی می‌پردازد. وی جایزه‌ی Sue Ryder Women of Achievement Award را نیز دریافت کرده است.

کتاب های الیزابت کونکه

ترغیب و نفوذ


مهارت های ارتباطی


زبان بدن


اصول ارتباطات