کتاب ترغیب و نفوذ

Persuasion and Influence for Dummies
کد کتاب : 60387
مترجم :
شابک : 978-6222620448
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 406
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب ترغیب و نفوذ اثر الیزابت کونکه

بسیاری از مردم می خواهند اعتماد یا حمایت را در تجارت و در طول زندگی به دست آورند، اما مهارت واقعی این است که این کار را به شیوه ای جذاب انجام دهند! چه در حال متقاعد کردن رئیس در مورد ترفیع بسیار شایسته خود باشید و چه یک رستوران پرمشغله برای ارائه میز بهتری، قدرت متقاعدسازی می تواند به بهبود و افزایش موفقیت شما کمک کند.
الیزابت کوهنکه، نویسنده کتاب پرفروش «ترغیب و نفوذ»، خواننده را از طریق تکنیک‌های آسان برای اجرا راهنمایی می‌کند که می‌تواند یک فرد ترسو را به فردی پر از اعتماد به نفس و توانایی تأثیرگذاری تبدیل کند.

موضوعات تحت پوشش عبارتند از:

عناصر کلیدی در متقاعد شدن بیشتر - زبان بدن، مهارت های گوش دادن، استفاده از کلمات و اقدامات متقاعد کننده
یافتن زمینه مشترک و ایجاد ارتباط با مخاطبان خود
جلب توجه آنها و علاقه مند نگه داشتن آنها
خود را قانع‌کننده نشان دهید
انجام کارها از طریق دیگران
شناسایی نوع فردی که با آن سر و کار دارید - و به شیوه ای مناسب پاسخ دهید

کتاب ترغیب و نفوذ

الیزابت کونکه
الیزابت کونکه مربی مهارت‌های اجرایی است و با افرادی سروکار دارد که نمی‌توانند آن‌چنان که باید‌وشاید قابلیت‌های خود را نشان دهند. وی فردی بسیار کارآزموده است که به مراجعان خود کمک می‌کند به باورها و رفتارهایی بیندیشند که مانع رسیدن آن‌ها به خواسته‌هایشان می‌شود. استعداد بی‌نظیر او در برقراری اعتماد، رابطه و شرایط کاریِ آرام و بی‌تنش باعث می‌شود مراجعان به‌سرعت به اهداف تعیین‌شده دست یابند.الیزابت یکی از نویسندگان موفق مجموعه...
قسمت هایی از کتاب ترغیب و نفوذ (لذت متن)
این استراتژی ها در ترغیب افراد به صورت مستقیم و غیرمستقیم، استفاده در ابزارهای بازاریابی و حتی تأثیر بر خود موثر هستند و بر اساس همین کاربرد به استراتژی های فردی، گروهی و شخصی تقسیم بندی می شوند. اگرچه در بسیاری از موارد همپوشانی زیادی بین دامنه کاربرد این استراتژی ها وجود داشته و نمی توان آن ها را به صورت تجویزی استفاده نمود و در هر موقعیتی باید خود فرد بر اساس شرایط، مخاطب و... از آن ها استفاده نماید، ولی درنهایت فراگیری آن ها می تواند ما را در موقعیت های گوناگون یاری کند.