ج پیتر برک هولدر

ج پیتر برک هولدر

ج. پیتر برك‌هولدر (متولد 17 ژوئن 1954) موسیقی شناس و نویسنده آمریکایی است. علایق تحقیقاتی وی شامل موسیقی قرن بیستم، چارلز آیوز، استقراض موسیقی، موسیقی آمریکایی، تجزیه و تحلیل و آموزش تاریخ موسیقی است. او با دونالد جی گروت و کلود وی پالیسکا که توسط دبلیو دبلیو نورتون و کمپانی منتشر شده است ، نویسنده کتاب تاریخچه موسیقی غربی، چاپ دهم است. او مونوگرافها، مقاله ها و مقالات مجله های متعددی را نگاشته است. وی به طور گسترده در کتابخانه ها نگهداری می شود.
برک هولدر در کالج ارلهم و دانشگاه شیکاگو تحصیل کرد و در آنجا دکترای خود را  در موسیقی شناسی در سال 1983 با رابرت پی مورگان و هوارد مایر براون دریافت کرد. وی پیش از انتقال به دانشگاه ایندیانا، کار تدریس خود را در دانشگاه ویسکانسین آغاز کرد و از سال 1988 در آنجا تدریس می کند و دارای درجه استاد برجسته است. برک هولدر به عنوان رئیس، معاون رئیس و مدیر کل انجمن موسیقی شناسی آمریکا خدمت کرده است، که دو بار به او جایزه آلفرد انیشتین را اعطا کرده و در سال 2010 وی را به عنوان عضو افتخاری معرفی کرده است. وی همچنین به عنوان رئیس انجمن چارلز ایوز و به عنوان عضو هیئت مدیره انجمن موسیقی کالج. افتخارات اضافی شامل دو جایزه Irving Lowens از انجمن موسیقی آمریکایی و دو جایزه Deems Taylor از ASCAP است.
در سالهای اخیر، برک هولدر بسیار درگیر انتشار کتاب "تاریخ موسیقی غربی" و "گلچین موسیقی غربی" مربوط به نورتون بوده است. وی در سال 1996 یک راهنمای مطالعه و گوش دادن به چاپ پنجم نوشت و وظیفه تجدید نظر در کتاب و گلچین ها را با چاپ هفتم که در سال 2006 منتشر شد ، بر عهده گرفت. کالج ها و دانشگاه ها در ایالات متحده

کتاب های ج پیتر برک هولدر

تاریخ موسیقی غرب