پملا بوچرت

پملا بوچرت

پملا بوچرت نویسنده اسكاتلندی و معلم فلسفه دبیرستان است. بوچرت بیشتر به خاطر کتابهایش شناخته می شود، جاسوسی که شام های مدرسه را دوست داشت و My Head Teacher is a Vampire Rat ، که هر دو برنده جوایز کتاب شدند. بوتچرت دارای مدرک کارشناسی ارشد فلسفه از دانشگاه داندی و PGDE از دانشگاه ادینبورگ است. پس از فارغ التحصیلی، بوتچرت به عنوان یک معلم فلسفه در آکادمی هریس در داندی شروع به کار کرد.
وی پس از اینکه نامزدش ایده کتاب نوشتن برای کودکان را به او داد، شروع به نوشتن کتاب کودک کرد. بوچرت گفته است که جودیت کر یکی از تأثیرات وی است.
بوچرت برای کتابش، جاسوسی که عاشق شام های مدرسه بود که توسط توماس فلینتهام تصویرگری شد، جایزه بهترین داستان آبی پیتر 2015 را دریافت کرد.
در سال 2016، کتاب بوچرت، معلم من موش خون آشام است، برنده جایزه کتاب کودک خانه قرمز در گروه خوانندگان جوان و به عنوان برنده کلی شد.
در سال 2017، اعلام شد که بوچارت شانزده و هفدهم رمان هفت مخفی را می نویسد، اولین موارد اضافه شده به این مجموعه از سال 1963 تاکنون. سری اصلی توسط Enid Blyton نوشته شده است. اولین کتاب با نام رمز و راز جمجمه در ژوئیه 2018 و کتاب دوم با عنوان "رمز و راز شبح تئاتر" در فوریه 2019 منتشر شد.

کتاب های پملا بوچرت

مدرسه وروجک ها 1 (شبح توالت)


یک آدم گرگی توی چادر من است !


ارتش آشپزهای شیطانی


آقای مدیر یک موش خون آشام است


معلمم آدم فضایی شده


جرمی نگران باد بود


بیشتر بخوانید

ژانر فانتزی، پرورشگاه تخیل و خلاقیت

زمانی در تاریخ بشر، تمامی آثار ادبی به نوعی فانتزی به حساب می آمدند. اما چه زمانی روایت داستان های فانتزی از ترس از ناشناخته ها فاصله گرفت و به عاملی تأثیرگذار برای بهبود زندگی انسان تبدیل شد؟