جینی گراهام اسکات

جینی گراهام اسکات

جینی گراهام اسکات نویسنده، ترانه سرا و سازنده بازی آمریکایی است. او همچنین یک مشاور متخصص در روابط تجاری و کاری، حل تعارض، خلاقیت، مسائل اجتماعی و عدالت کیفری است.
اسکات دکترای خود را در جامعه شناسی از دانشگاه کالیفرنیا در برکلی در 1976 ، JD از دانشکده حقوق دانشگاه سانفرانسیسکو در 1990 ، مدرک AA از کالج مریت در انسان شناسی، علوم اجتماعی و علوم پلیس در مه 2001، و کارشناسی ارشد در انسان شناسی و ارتباطات جمعی در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، خلیج شرقی دریافت کرد
وی بیش از 40 کتاب در موضوعات مختلف منتشر کرده است. وی به دلیل کتابهایش (از جمله حضور در برنامه های صبح بخیر آمریکا، اپرا، مونتل ویلیامز، سی.ان.ان و فاکتور اوریلی) در معرض رسانه ملی قرار گرفته است. او بنیانگذار و مدیر انتشارات Changemakers ، Screenworks ، Songworks و ارتباطات و تحقیقات خلاق است. او میزبان یک سری برنامه های گفتگوی رادیویی هفتگی ، Changemakers، با مصاحبه در موضوعات مختلف بود که از سال 1991 تا 1993 با 1 میلیون شنونده در بیش از 70 کشور پخش می شد. وی در چندین کالج از جمله دانشگاه وودبری، دانشگاه نوتردام د نامور و برنامه شغلی تحقیق در سانفرانسیسکو کلاس های تدریس کرده است.

کتاب های جینی گراهام اسکات

شادی در کار و زندگی


حقیقتی درباره دروغ