باربارا شر

باربارا شر

باربارا شر (14 اوت 1935 - 10 مه 2020) سخنران، مربی حرفه ای / سبک زندگی و نویسنده بود. کتاب های او میلیون ها نسخه فروخت و به بسیاری از زبانها ترجمه شد. او در اپرا، نمایش امروز، 60 دقیقه، CNN و صبح بخیر آمریکا ظاهر شد و برنامه های تلویزیونی عمومی او به طور منظم در ایالات متحده پخش می شد. شر در دانشگاه ها، 100 شرکت Fortune و کنفرانس های حرفه ای در سراسر جهان سخنرانی کرد.
در سال 1976 او تیم های موفقیت را راه اندازی کرد. رهبران آموزش دیده، گروههای حدود 5 یا 6 نفره را جذب می كنند و آنها را از طریق كارگاه 8 هفته ای وی با عنوان "چگونه به آنچه می خواهید برسید، حتی اگر هیچ هدفی نداشته باشید، شخصیتی نداشته باشید و غالباً در یك روحیه شنیع به سر می برید" هدایت می كنند. اعضا خواسته های خود را در چارچوب تشویق متقابل، پشتیبانی، ایده هایی برای غلبه بر موانع، معرفی تماس های مفید و پاسخگویی برای ادامه تلاش، شناسایی و دنبال می کنند.
کتاب شر از خودداری از انتخاب (Rodale 2006) برنامه ای گام به گام است که برای "اسکنرها" طراحی شده است، افرادی با علایق زیادی که قادر به تصمیم گیری در مورد یک جهت واحد برای زندگی خود نیستند.

کتاب های باربارا شر

بازی های شاد و تاثیرگذار


بازی های شاد کودکانه


101 بازی برای افزایش توجه


بازی های شاد کودکانه


هنر آرزو