بتانی بارتن

بتانی بارتن

بتانی بارتون نویسنده و تصویرگر کتاب های کودکان است. کتاب او در سال 2015 سعی می‌کنم عنکبوت‌ها را دوست داشته باشم (وایکینگ/پنگوئن) جوایز متعددی را به‌دست آورد و بازبینی‌های ستاره‌ای داشت، از جمله جایزه انتخاب کودکان سال 2016، کتاب سال سوم و چهارم. کتاب او در سال 2017 به زنبورها فرصت بدهید (وایکینگ/پنگوئن) فینالیست جایزه SCIBA در سال 2017 بود، در فهرست زنبور املای ملی Scripps با عنوان «کلمات عالی، آثار عالی» فهرست شد و در نیویورک تایمز به نمایش درآمد. کتاب های او به 4 زبان ترجمه شده است. جدیدترین کتاب او، I'm Trying to Love Math، به عنوان بهترین کتاب آمازون در سال 2019 انتخاب شد، جدیدترین کتاب او در این مجموعه، I'm Trying To Love Rocks (وایکینگ/پنگوئن) در ژوئن 2020 به فروشگاه ها راه یافت.
بارتون علاوه بر تصویرسازی داستان‌های خود، برای نویسندگان دیگر نیز تصویرسازی کرده است. بازدید از مدرسه، صحبت با نویسندگان و مربیان، و به اشتراک گذاشتن داستان ها و خلاقیت های خود با خوانندگان جوان در مدارس و کتابخانه ها در سراسر جهان.
بتانی بارتون همچنین شغل پرمشغله‌ای در بخش هنر، دکور و دکور دکور فیلم و تلویزیون دارد. پروژه های قابل توجه عبارتند از The Muppets، The Middle، Westworld و Black-ish شبکه ABC، و همچنین فیلم هایی مانند Bumblebee و ده ها آگهی تبلیغاتی. او توسط Writers House LLC نمایندگی می شود.

کتاب های بتانی بارتن