مایکل رویزن

مایکل رویزن

مایکل فردریک رویزن (زاده 7 ژانویه 1946) یک متخصص بیهوشی و متخصص داخلی آمریکایی، نویسنده برنده جایزه و افسر ارشد سلامت در کلینیک کلیولند است. Roizen به دلیل توسعه مفهوم RealAge مشهور شد و پنج کتاب پرفروش نیویورک تایمز را تالیف کرده یا با هم همکاری کرده است.
رویزن یک دوره خدمت در خدمات بهداشت عمومی را تکمیل کرد و دارای 165 نشریه بررسی شده و 100 فصل پزشکی، 14 حق ثبت اختراع ایالات متحده، راه اندازی شش شرکت، خدمت در کمیته های مشورتی سازمان غذا و دارو (FDA) به مدت 16 سال، و ریاست یک مشاوره FDA است. کمیته او همچنین دارویی به نام متیل نالترکسون (MTNX، با نام تجاری Relistor) را اختراع کرد و آن را در فاز 2 آزمایش کرد. در می 2008، متیل نالترکسون تاییدیه FDA را برای بازاریابی در ایالات متحده دریافت کرد.
او به دلیل تشویق آمریکایی‌ها به ورزش و زندگی سالم‌تر مورد ستایش قرار گرفته است، و منتقد صریح سیاستمدارانی است که از بودجه بهداشتی برای مقاصد دیگر استفاده می‌کنند - به ویژه برای گرفتن پول تسویه دخانیات و استفاده از آن برای مقاصد ناخواسته. علاوه بر حمایت از سبک زندگی سالم‌تر امروز، رویزن حدس می‌زند که تا سال 2023 یکی از 14 حوزه سالمندی ممکن است پیشرفتی داشته باشد که به افراد اجازه می‌دهد تا 160 سالگی با همان کیفیت زندگی در سن 45 سالگی زندگی کنند. هم انتقاد و هم توافق.
رویزن همچنین به دلیل اغراق‌های وحشیانه‌اش در مورد بازده‌های بالقوه ورزش و تغذیه سالم مورد انتقاد قرار گرفته است.

کتاب های مایکل رویزن

شما و کاهش وزن