ژان کریستوف آرنولد

ژان کریستوف آرنولد

ژان کریستوف آرنولد (زاده ۱۴ نوامبر ۱۹۴۰ – درگذشته ۱۵ آوریل ۲۰۱۷) نویسنده و کشیش مسیحی بود. او بین سال‌های 1983 و 2001 بزرگ‌تر جوامع برودرهوف بود. آرنولد 12 کتاب نوشت. آرنولد پسر آنه‌ماری (نام دختر واچتر) و یوهان هاینریش آرنولد (1913-1982) و نوه ابرهارد آرنولد (1883-1935) است که در سال 1920 جوامع برودرهوف را تأسیس کرد. آرنولد در جایی به دنیا آمد. برودرهوف از آلمان نازی گریخت. او با پدر و مادرش به پاراگوئه سفر کرد اما سپس در سال 1954 به نیویورک نقل مکان کرد. او تا زمان مرگش در سال 2017 در ریفتون نیویورک زندگی کرد. در 22 مه 1966 با ورنا مایر ازدواج کرد که صاحب هشت فرزند شد.
آرنولد به تاسیس Breaking The Cycle of Violence کمک کرد، برنامه ای برای حل مناقشه در پی قتل عام دبیرستان کلمباین. او از طریق این برنامه با دانش آموزان مدرسه و بزرگسالان در مورد اهمیت بخشش در ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند شمالی، رواندا و جاهای دیگر صحبت کرد. او سفر کرد و با استیون مک‌دونالد، افسر پلیس ایالات متحده که مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فلج شد و در کتاب بخشش آرنولد مشارکت داشت، بسیار صحبت کرد.
آرنولد دایره وسیعی از دوستان و همکاران داشت. در 11 سپتامبر 2017، مراسمی در شهر نیویورک برای بزرگداشت زندگی او برگزار شد. سخنرانان این رویداد عبارت بودند از R. R. Reno، سردبیر First Things، جان ام. پرکینز، فعال حقوق مدنی کهنه کار، پروفسور رابرت پی جورج از دانشگاه پرینستون، و دیگران.

کتاب های ژان کریستوف آرنولد

چرا ببخشیم؟