بلیک مورگان

بلیک مورگان

بلیک مورگان یک آینده پژوه در زمینه تجربه مشتری است. او مجری پادکست مشتری مدرن و مجموعه ویدیویی هفتگی تجربه مشتری در یوتیوب است. او در سال 2016 به عنوان 50 رهبر فکری برتر ICMI برای دنبال کردن در توییتر، رتبه اول کارشناس خدمات اجتماعی مشتری Clarabridge و 20 کارشناس برتر تجربه مشتری در Customer Gauge برای دنبال کردن در سال 2017 قرار گرفت. او با Intel، Verizon Wireless و بسیاری کار کرده است. او با همسر، دخترش و دو نجات دهنده یورکی در منطقه خلیج زندگی می کند.

کتاب های بلیک مورگان

هرچه بیشتر بهتر