شارون روو

شارون روو

شارون روو یک کارآفرین اجتماعی، مدیر عامل، نویسنده و سخنرانو بنیانگذار Eco-Bags Products، Inc است. ECOBAGS برند اصلی کیسه های قابل استفاده مجدد است که در سراسر جهان فروخته می شود و توسط Bcorporation برای تعهدات و استانداردهای اجتماعی و زیست محیطی به عنوان "بهترین برای جهان" شناخته شده است. او میگوید : " من یک کسب و کار راه اندازی کردم تا زندگی خوبی داشته باشم، خانواده ام را در اولویت قرار دهم و یک تغییر فرهنگ ایجاد کنم. من می‌خواستم (و هنوز هم هستم) با انتخاب کیسه‌های قابل استفاده مجدد، مردم را تشویق کنم که عادت کیسه‌های پلاستیکی یکبار مصرف را ترک کنند".
شارون از سال 1989 به عنوان یک رهبر فکری در نوآوری اجتماعی، تولید پایدار و مسئولانه شناخته شده است. او مرتباً در مورد ایجاد مشاغل سودآور،  و باارزش صحبت می کند و معتقد است که تجارت می تواند نیرویی برای خیر باشد، ارزی برای ایده هایی که فرهنگ را شکل می دهند. فعالیت‌های سخنرانی او متنوع است و او را بسیار دور می‌برد، از دانشگاه ییل به زندان سینگ سینگ، مرکز نایروبی برای نوآوری در کنیا تا کنفرانس موسسه سرمایه‌گذاری اجتماعی در دره هادسون.
شارون جوایز متعددی را دریافت کرده است، از جمله: زن کارآفرین ملی 2012، دستاورد زنان رادیو CBS، کارآفرین سال شورای تجاری وستچستر، موفق ترین زنان مجله 914Inc Westchester، جایزه Lilian Vernon از مرکز توسعه شرکت زنان و جایزه Lilian Vernon از مرکز توسعه شرکت زنان و The Westatchester's The Westchester's Collaborative.

شارون در دره هادسون با همسرش بلیک که یک موسیقی‌دان و معلم است زندگی می‌کند. دو فرزند بزرگ او، ایوا و جولیان در خارج از ایالت زندگی می کنند و به دنبال علایق خود هستند. ایوا، یک مهندس عمرانو  جولیان، یک کاریکاتوریست است.


 

کتاب های شارون روو

جادوی کسب و کار کوچک