مارک برایان

مارک برایان

مارک برایان نویسنده، مشاور و مربی مشهور بین المللی است. مارک سمینارهای خلاقیت محبوب، "راه هنرمند: مسیری معنوی به سوی خلاقیت بالاتر" و "راه هنرمند در کار: سوار بر اژدها" را ایجاد کرد. او یک متخصص شناخته شده در کمک به افراد و تیم های بسیار خلاق برای غلبه بر موانع موفقیت شخصی، خلاقانه و حرفه ای است. مشتریان شامل هنرمندان مشهور و مشتاق، مدیران ارشد، کارآفرینان و دانشمندان هستند. Mark Bryan & Company LLC همچنین توسعه محصول را برای رهبران ارشد در رسانه، سرگرمی، بیوتکنولوژی، مخابرات، نرم افزار کامپیوتر، داروسازی، تبلیغات و مهمان نوازی مدیریت می کند.
او در کتاب‌های خود در مورد روابط خانوادگی و امور مالی شخصی، برنامه‌های درسی را برای کمک به افراد از همه طبقات زندگی ایجاد کرده است تا از بحران در زندگی کاری یا شخصی خود بهبود یابند. آثار منتشر شده او شامل «پدر ولگرد: اتحاد دوباره پدران و فرزندانشان، با بخش ویژه برای مادران»، «رمزهای عشق: چگونه در خانواده خود تجدید نظر کنید و زندگی خود را از نو بسازید» و «پول مست پول هوشیار» است.
مارک فوق لیسانس خود را در آموزش با تخصص در توسعه انسانی و روانشناسی از دانشگاه هاروارد به دست آورد و یکی از اعضای سابق پروژه گفتگو در دانشکده مدیریت اسلون در MIT است.

کتاب های مارک برایان