لزلی زین، یک بازاریاب برنده جایزه، سخنران TEDx و برجستهترین متخصص در زمینه مهار ذهن غریزی برای تسریع رشد برند و کسب و کار است. مانند بسیاری از پیشگامان، ایدههای تحریکآمیز زین در همان ابتدا رد شدند. در سال ۱۹۹۵، او Triggers®، اولین شرکت مشاوره برند ریشهدار در علوم رفتاری را تأسیس کرد، جایی که او به حمایت از اولویت ذهن غریزی در تصمیمگیریهای برند ادامه داد. زین و تیمش با اکتشافات پیشگامانه خود در افزایش برجستگی، Brand Connectome® و Growth Triggers®، بیش از ۲ برابر رشد درآمد افزایشی برای مشتریان خود در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر فورچون به ارمغان آوردهاند.
امروزه، استراتژیهای تریگرز در زمینههای متنوعی از کالاهای بستهبندیشده مصرفی، مراقبتهای بهداشتی و بیمه گرفته تا مبارزه با نژادپرستی و یهودستیزی مشهود است و تطبیقپذیری آن را نشان میدهد.