موران سرف

موران سرف

موران سرف (متولد 16 مارس 1977) عصب شناس اسرائیلی، استادیار تجارت (در دانشکده مدیریت کلوگ در دانشگاه نورث وسترن)، سرمایه گذار و هکر کلاه سفید سابق است.
او بنیانگذار Think-Alike و B-Cube و میزبان و متصدی PopTech، یکی از 5 کنفرانس برتر جهان است. سرف همچنین رئیس و یکی از بنیانگذاران انجمن نرون منفرد انسان است. از سال 2013، او عضو موسسه سیستم های پیچیده است.
سرف جوایز متعددی از جمله جایزه "ذهن های فوق العاده" بنیاد تمپلتون و جایزه شیکاگو را دریافت کرده است. او اخیراً به عنوان یکی از «40 استاد برجسته زیر 40 سال» معرفی شده است. او چندین بار در مسابقات ملی داستان سرایی، به ویژه، Moth Grandslam، برنده شده است.
سرف استاد فیلمنامه نویسی آلفرد پی اسلون در موسسه فیلم آمریکا (AFI) است که در آنجا کارگاه سالانه علم در فیلم را تدریس می کند. او همچنین مشاور علمی فیلم ها و سریال های هالیوودی (Limitless، Bull، Falling Water و ...) است.
او به طور عمومی در مورد موضوعات علوم اعصاب، کسب و کار، تصمیم گیری و هک صحبت کرده است (TED، PopTech، Google، TEDx، TED-Ed) و دیدگاه های او در مورد خطرات هک کردن مغز انسان ها اغلب در رسانه ها ظاهر می شود.

کتاب های موران سرف