کتاب زندگی از نگاه یک فضانورد

An Astronaut's Guide to Life on Earth
کد کتاب : 101432
مترجم : مرضیه مشکین پور
شابک : 978-6226009362
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب زندگی از نگاه یک فضانورد اثر کریس هدفیلد

سرهنگ کریس هادفیلد دهه ها را به عنوان فضانورد آموزش داده است و نزدیک به 4000 ساعت را در فضا ثبت کرده است. در طول این مدت او با کمک ارتش سوئیس وارد یک ایستگاه فضایی شده است. راز موفقیت و بقای سرهنگ هادفیلد، فلسفه ای غیر متعارف است که او در ناسا آموخت: برای بدترین ها آماده شوید و از هر لحظه آن لذت ببرید.

سرهنگ هادفیلد در کتاب « زندگی از نگاه یک فضانورد»، خوانندگان را عمیقا به سال‌ها آموزش و اکتشافات فضایی خود می‌برد تا نشان دهد چگونه غیرممکن‌ها را ممکن می‌سازد. او از طریق داستان‌های مهیج و سرگرم‌کننده پر از آدرنالین پرتاب، شگفتی مسحورکننده پیاده‌روی‌های فضایی، و پاسخ‌های سنجیده و آرامی که در بحران‌ها به وجود می‌آید، توضیح می‌دهد که چگونه خرد متعارف می‌تواند در مسیر موفقیت - و شادی قرار گیرد. تحصیلات خارق‌العاده‌اش در فضا به او درس‌های غیرمنتظره‌ای داده است: موفقیت را تجسم نکن، به آنچه دیگران فکر می‌کنند اهمیت بده، و همیشه چیزهای کوچک را عرق کن.

شما ممکن است هرگز نتوانید مانند سرهنگ هادفیلد یک ربات بسازید، یک فضاپیما را خلبانی کنید، یک موزیک ویدیو بسازید یا عمل جراحی اولیه را در گرانش صفر انجام دهید. اما بینش روشن و با طراوت او به شما می آموزد که چگونه مانند یک فضانورد فکر کنید، و نحوه نگرش شما به زندگی روی زمین – به خصوص زندگی خودتان – را کاملا تغییر خواهد داد.

کتاب زندگی از نگاه یک فضانورد

کریس هدفیلد
کریس آستین هادفیلد (زاده ۲۹ اوت ۱۹۵۹) یک فضانورد، مهندس، خلبان جنگنده و نوازنده بازنشسته کانادایی است. او اولین کانادایی است که فعالیت های خارج از وسایل نقلیه را در فضا انجام داده است، او دو ماموریت شاتل فضایی را انجام داده و همچنین به عنوان فرمانده ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) خدمت کرده است. او قبل از کار خود به عنوان فضانورد، به مدت 25 سال به عنوان خلبان جنگنده فرماندهی هوایی در نیروهای مسلح کانادا خدمت کرد.
دسته بندی های کتاب زندگی از نگاه یک فضانورد
قسمت هایی از کتاب زندگی از نگاه یک فضانورد (لذت متن)
ما یک فوق ستاره داریم
Washington Post