کتاب فرماندهان ورود ممنوع

Commanders are prohibited from entering
کد کتاب : 102605
شابک : 978-6007126103
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : جلد نرم
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب فرماندهان ورود ممنوع اثر رحیم مخدومی

کتاب «فرماندهان ورود ممنوع» در نوع خود گونه ای جدید در ادبیات دفاع مقدس محسوب می شود. این کتاب اگرچه در زمره کتاب های مستندنگاری قرار می گیرد اما ویژگی هایی دارد که برای اولین بار در یک کتاب شاهد آن هستیم.
یکی از این ویژگی ها این است که برای اولین بار در یک کتاب شاهد جمعی از پیشکسوتان یک رسته نظامی از دوران دفاع مقدس هستیم و آن ها که در این حوزه دستی بر آتش دارند می دانند که گردهم آوردن 30 پیشکسوت نظامی در یک مجموعه کار بسیار دشواری است. این عزیزان هر کدام به اندازه یک کتاب مفصل خاطرات شنیدنی دارند اما در این کتاب سعی شده گلچینی از ناب ترین خاطرات هر یک گردهم جمع شود و از این زاویه ادعا داریم که تمام خاطرات این کتاب ناب و خواندنی است.
این کتاب به واسطه همین خاطرات دستچین شده می تواند بانک سوژه ای ارزشمند برای هنرمندان و نویسندگان دفاع مقدس باشد. همه این عزیزان از رسته تخریب در دوران دفاع مقدس بوده اند و همه شان از بنیانگذاران تخریب محسوب می شوند. در عین حال همه این عزیزان در قید حیات هستند و به عنوان شهیدان زنده مخاطبان امکان دسترسی به آن ها را دارند و این بزرگواران از امروز، دیروز خود را روایت کرده اند.

کتاب فرماندهان ورود ممنوع

رحیم مخدومی
در سال 1345 در ورامین متولد شده و تحصیلات خود را تا مقطع لیسانس در رشته علوم تربیتی ادامه داده است و از معلمین دلسوز کشور می‌باشد و در عین حال با بسیج، سپاه، جهاد سازندگی و سازمان تبلیغات اسلامی همکاری داشته است.
دسته بندی های کتاب فرماندهان ورود ممنوع